einsereier Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hei. lurer på omdet er mulig å få tak i nytt deksel over kupevifta ,den som ligger over vannkassen slik at det ikke fyker ting inn i vifta. hadde kaldvær og snø her om dagen å da jeg starte opp ble det snøstorm inne i bilen:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe, høres ikke deilig ut nå som vinteren har kommet på nytt nei. Det går vel an å få tak i nytt tror jeg, eller i verste fall så finner du nok noe på høggern. HVa var forresten problemet med kupevifta di? jeg har selv problemer med min og tenkte jeg skulle feilsøke litt i morgen... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Dette fås nytt hos Møller. Det var relativt dyrt (kosta ca 180kr sist jeg kjøpte i 1996) og har sikkert ikke blitt noe billigere med årene. Dessverre er de ofte bare filler de du finner på høggern, så det kan være en klok investering for en problemfri framtid å kjøpe et nytt. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hehe, høres ikke deilig ut nå som vinteren har kommet på nytt nei. Det går vel an å få tak i nytt tror jeg, eller i verste fall så finner du nok noe på høggern. HVa var forresten problemet med kupevifta di? jeg har selv problemer med min og tenkte jeg skulle feilsøke litt i morgen... hos meg hadde motoren kvelda. plukka en ny fra en golf 2 da motoren er den samme. fikk også litt trøbbel med bryteren, det så ut som den hadde hatt det litt varmt, mulig den har blitt overbelasta siste tiden vifta levde. mitt forslag må være at du tar ut bryteren og deler den så du får sett om din også har blitt litt for varm, det synes godt rundt kontaktpunktene i bunndelen av bryteren. jeg satte min i skrustikka for å presse frem stikkene litt så det skulle bli bedre kontakt. håper du forstår noe av dette. hvis ikke så spør. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Disse dekselene er nå utgått vare og finnes ikke å få tak i hos VW forhandleren i Norge lengre. Jeg kjøpte to stykker i desember og fikk da beskjed om at dette var de to siste i Norge og stod som utgått vare. Jeg betalte 390 for begge med klips. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Disse dekselene er nå utgått vare og finnes ikke å få tak i hos VW forhandleren i Norge lengre. Jeg kjøpte to stykker i desember og fikk da beskjed om at dette var de to siste i Norge og stod som utgått vare.Jeg betalte 390 for begge med klips. da er du vel snill å sender en sen julegave da:) Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Skal nok brukes på to prosjekter her oppe gitt. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg