106s16 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Fytti hælvete å griseforbanna!! Må bare få ut litt aggresjon... Her kommer jeg ut fra butikken - og der under lista på førerdøra, en svær bulk og sprekt lakk!!! HVA FAEN!! Ser ut som døra ved siden av er smellt opp i døra mi! Og hvem må betale og fikse detta!? Jo, MEG!! JEG HATER DEG SOM FAEN IKKE KLARER Å ÅPNE EI DØR EN GANG UTEN Å SE DEG FOR!! MÅ DU BRENNE I HÆLVETE, SOM HAR KØDDA TIL BABY'EN MIN! Jævla idiot!!! Beklager språkbruken, men det må ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 bare matrielle skader dette... ikke noen liv som har gått tapt... men skjønner hvordan du har det... veit eksakt hvordan det er... er utrolig surt Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Fytti hælvete å griseforbanna!! Må bare få ut litt aggresjon... Her kommer jeg ut fra butikken - og der under lista på førerdøra, en svær bulk og sprekt lakk!!! HVA FAEN!! Ser ut som døra ved siden av er smellt opp i døra mi! Og hvem må betale og fikse detta!? Jo, MEG!! JEG HATER DEG SOM FAEN IKKE KLARER Å ÅPNE EI DØR EN GANG UTEN Å SE DEG FOR!! MÅ DU BRENNE I HÆLVETE, SOM HAR KØDDA TIL BABY'EN MIN! Jævla idiot!!! Beklager språkbruken, men det må ut... Hvem som gjorde det? Ka som skadane på? Noen mennsker er rare, noen som du må desverre leve med... Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Siden ha må betale selv, så tviler jeg på at han vet hvem det er. Men uansett skikkelig surt når sånt skjer. Ikke lenge siden en tosk rygga inni meg, og stakk av! Edit: Får du lagt ut bilder av skaden? Bare litt interessert i å se hvor ille skaden er. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hadde noe gjort noe slikt på bilen min og jeg har sett det og de har prøvd å stikki av..fytti helvette! da hadde alt blirt gjort for å få litt blod på hendene! skjønner akkurat hva du føler!! hadde mista styringa helt selv ihvertfall! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Fått ned temperaturen litt her nå... Hadde jeg bare visst hvem det var så... Uansett, så er det jeg som blir skadelidene. Bilen er strøken fra før, og så kommer det nå en bulk på størrelse med toppen av en colaboks, og sprekk i lakken under den tynne dørlista, DA klikker det litt for meg. Men jeg får vel fiksa det for en grei pris, så det kunne vært værre. Bare kjipt å måtte betale, og lakkere og rette en dør som ikke trengte lakk... For de med litt peiling - Er svart en farge som er lett å matche lakkeringsmessig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja... var ikke no problem å få det perfekt på min! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Du trenger vel ikke lakke hele døra? Sjekka om det er overvåkningskamera i området? Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ja... var ikke no problem å få det perfekt på min! Høres betryggende ut... De lakker jo bare akkurat det feltet under lista vil jeg tro, fint hvis det blir likt resten av døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 var taket jeg lakkerte..værre å se forskjell kanskje der men uansett..jeg klarer ikke å se forskjell så det er greit nok lissom! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Dette er grunnen til at jeg skaffet meg mob med kamera, tar bilder av bilene (skilta) ved siden av meg når jeg må parkere på kjøpesenter og lignenede. Jeg har intrykk av at folk som parkerer slike steder gir faan i om de lager en bulk i bilen ved siden av så lenge de får den svære ræva si inn i bilen uten å trekke inn magen :D Håper det ordner seg for deg, å det ikke blir for dypt hull i lommeboka. Gjør som meg du, bruk mobilen heretter Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 også ALDRI parker ved siden av en bil med barneseter eller andre barneting! Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Åssen i Helvette klarer de å lage en stor bulk i en bil dør?er ikke mye forsiktig da nei.. Første jeg tenkte var at det enten en bmw fantast, eller en som var litt missunelig, men det kan fort være en som har vært veldig uforsiktig eller en eller annen unge..som har kasta en snø ball eller noe..Var det ikke overvåkings kamera der? Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hadde tørna helt ut hvis noen hadde gjort noe slik jeg hvertfall.. føler med deg :p du kan si det slik, disse pengene du må betale for dette er ENDA surere enn en bot! Livet vil aldri bli rettferdig, og jeg prøver så godt jeg kan å godta det, men ofte til ingen nytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Kjipt å høre Aazzy. Min står i dobbelt garasje og hadde klikka i vinkel om noen hadde dulta noe borti. Utrolig kjipt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg