Gå til innhold

Honda Prelude 2.0i(selges fort!!!)

Ranger emnet

Hassa

Anbefalte innlegg

Hei=) Skal importere en bil nå, som jeg har lett etter en stund, så da må go bilen selges!

Honda Prelude 2.0i 16v Hvit 1987mod.

140hk og en vekt på 1080kg med anlegget i(har målt) så går ikke det her dårlig, jeg har bare brukt den for å komme meg fram og tilbake fra jobb, så den er peeeeent kjørt.

Km stand 217 000km

4 WS(4 hjuls styring), el. vinduer*2, el takluke, 4 stk 16" alu.felger og dekk

Stereo/ICE: Alpine Mrp-F240 forsterker, Mac Audio Icefire 225 10"*2 bassere, Focal Polyglass 165 CV1 diskant høytalere, Alpine 260watts hatt hylle høytalere, Lava Electronics dvd spiller og 7" LCD skjerm. Må legges opp ordentlig, jeg har lagt det opp sjappt, for det var egentlig meningen å ta det med videre i neste bil.Allt er 6 mnd gammelt, utenom Focal diskantene som er 2 mnd gamle.

Bilen ble eu ok i fjor, i juni 2005 tror jeg, med 1 liten feil.

Full service historikk.

Negative ting: Front ruta har 2 sprekker og bør kanskje skiftes, det har vært sånn i 2 år, så det har ikke knust enda :P

Rust? ja litt overflate rust ett par steder, og i høyre kanal.

Også har enden på bensin tanken røket fra bensin lokket der man fyller bensin, så den må sveises fast.

Nye ting: Ny dynamo, nytt batteri, nye vinter dekk og felger framme, 2.5" rustfritt eksos rør fra katalysator og bak, med 4.5" chromet Japse utblås(Grom lyd), 2 nye små tusen metere, 2 nye tåkelys, er masse annet og, men det er små ting som jeg ikke gidder å ramse opp her nå.

Noe du lurer på, så spør meg=)

Pris: ca. 35 000kr. Liste prisen ligger på 65 000kr for ett strøkent orginal eksemplar.

Skal prøve å legge ut noen bilder senere, men den er helt orginal av utseende, utenom sommer felgene og tåkelys og 2 små tusen metere.

dette er ikke min, men nesten helt lik.

http://users.chartertn.net/jseabolt/86lude1.jpg

http://users.chartertn.net/jseabolt/86lude2.jpg

Send pm her, eller tlf. 99 46 31 34.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selges helst med stereoen, da jeg må ha alle pengene til importen.

Får jeg ikke solgt bilen i løpet av en uke for 35k, så beholder jeg den selv.

Bilen på bildet har ikke den kulen på panseret ser jeg,det har min =)

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

bump. gått KRAFTIG ned i pris nå, minste pris på 25 000kr(det er det stereoen koster alene), dette er billig for en bil som slo ALT i en test med autoslalom på 90tallet.(Lamborghini diablo,skyline R32/33 Gtr,Ferrari Testarossa osv.)nederst på den siden ligger det litt info. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=87135&page=4

selger den såpass billig, for nå haster det. Bilen har aldri blitt røyket i(noe som virkelig synes på interiøret! Strøkent.)

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Hvordan kan man se på interiøret at det ikke har vært røykt i den?

ser det relativt lett på taket hvis den har blitt røyket endel i. og det har vært 3 eiere, og ingen av de har vært røykere.

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man se på interiøret at det ikke har vært røykt i den?

Svarer for deg :P

de fleste biler som det røykes i blir det svi hull og/eller et gult bellegg på vinduer seter osv.

veldig billig.. hadde jeg hatt penger hadde jeg slått til... men det har jeg ikke:(

88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk

96 Audi A4 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider