eyzo Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Er det ikke cd-spiller på Alpine CDA-9812RB? http://www.alpine-europe.com/content/english/a360.det.CDA-9812RB_CD---MP3---WMA-Receiver---Changer-Controlled.htm#top Er Cd-skifter eneste muligheten? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Er cd spiller på den jo... med mp3.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Er nok Cd spiller på den.. den er bak displayet. Er sånn swing face front. Så du kan tilte disaplayet etter hvor lavt spilleren sitter. er vel fire forskjellige instillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Er dere sikker? Jeg sitter nemlig med spilleren her.. Og jeg kan ikke se noe :/ Ikke noe bak displayet som jeg kan se heller.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Er dere sikker? Jeg sitter nemlig med spilleren her.. Og jeg kan ikke se noe :/ Ikke noe bak displayet som jeg kan se heller.. Helt sikker ja... den visers kanskje når displayet har sving ut selv med den ytterste delen tatt av. Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Du må koble opp spilleren, vis du ikke har gjort det? er en solid metallramme før du kommer til der du putter in cd. Den er elektrisk... Og blir helvetes varm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ser det er en liten "mal" til en cd der... Men det er liksom ingenting.. Når jeg kobler på spilleren vil den metall plata "bøye" seg ut sånn jeg kan sette i en cd bak den? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ja den vil komme ut sammen med displayet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Ok.. Får håpe det.. :) Da gir jeg lyd fra meg senere.. ned i bilen å koble.. :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg er villig til å vedde en relativt stor sum på at det er en cd-spiller inni der et sted ja... ;) Er med på den! :D Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 CDA er en ganske klassisk betegnelse på att det er en cd spiller ja.... :roll: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 ja! er cd spiller på den! hvorfor har den ellers en eject knapp? har hatt cda 9812 RR selv en gang! den er akkurat lik. men med rødt display. det der er forresten en knall go spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Cd spilleren kom frem når jeg koblet den på ja! :) Begynte å lure litt her :b Var ganske kult når skjermen kommer ut og kan tilte det.. :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg