Frode740R Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Den var rå den...:)Kan man bruke vanlig billakk på toppdekselet eller må man bruke sånn hot paint? Det går fint... det beste er å få en billakerer å ta jobben.... For den lakken han har tror eg har bedre herde evne enn sånn spray box lakk...... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Syk mann du Frode! :) Dyktig er du i hvert fall. Ja, kjenner jo Peeten så skal nok få fikset noe hos Mekonomen i Fyllingsdalen! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 det lukter ikke litt smelta maling inn i kupe`en din altså fra exsosmanifolden din altså :P Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det er Biltema Hot paint da?! Skal liksom tåle litt temperatur, men skal innrømme at da jeg startet opp bilen etter lakkingen (den herder visstnok først når den blir varm) så røykte det godt og jeg pustet godt inn. Var ruset i en uke, og kanskje derfor jeg kjører så dårlig for tiden... :D Nei, du skal få se den nye motoren min, når den blir ferdig... Det blir bra! ;) Var jo bare en b230a jeg lekte litt med nå da... Er ingen fare! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Det er Biltema Hot paint da?! Skal liksom tåle litt temperatur, men skal innrømme at da jeg startet opp bilen etter lakkingen (den herder visstnok først når den blir varm) så røykte det godt og jeg pustet godt inn. Var ruset i en uke, og kanskje derfor jeg kjører så dårlig for tiden... :D Nei, du skal få se den nye motoren min, når den blir ferdig... Det blir bra! ;) Var jo bare en b230a jeg lekte litt med nå da... Er ingen fare! ka motor e det du skal ha i da....? Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 B21et! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 B21et! Ja det er en grei motor det.... var første turbo motoren vi hadde i gjengen... dvs etter en b21at... men den røk vi etter at vi lekte oss for mye med ladetrykket... den har jo mye høyre komp i enn de andre turbo motorene te volvo.... Så da byttet vi te b21et i ene kompisene min sin 240... den gikk jammen bra den... Montertee litt større turbo og intercooler fra cosworth og litt sånn knask... Fikk tak i Delorto gassere men de ble ikke montert... skulle heller ha de i en et montert i en taksenket 142... det var en tøff bil... men den ble heller ikke gjort ferdig... pokker ta.... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hehe, jeg har planer om VEMS eller MS på min da, K-jet er ikke noe HURRA! ;) Du får hilse på neste gang du ser meg på Statoil (i morgen kanskje)... Snakkes! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 Hehe, jeg har planer om VEMS eller MS på min da, K-jet er ikke noe HURRA! ;) Du får hilse på neste gang du ser meg på Statoil (i morgen kanskje)... Snakkes! :) E ikke helt sikker på kem du e... Hehe.... sorry... Er flyttet så det er nok ikke ofte du vill se meg eller bilen "så" ofte på staoil.... Eg e for det meste heme eg no.... sparer penger te nye elger og litt sån mer motor kraft..... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2006 Nei, jeg kjenner nå Fristad, Anders, Emil, Finn og den gjengen der! :) Jeg ser i hvert fall deg da... kan komme bort i så fall... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Nei, jeg kjenner nå Fristad, Anders, Emil, Finn og den gjengen der! :) Jeg ser i hvert fall deg da... kan komme bort i så fall... Finn vet eg kem e.... Anderes tror eg eg vet kem e... det e en litt ukjent gjeng for meg det der... Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Ok! :) Bilen din er ikke så vanskelig å kjenne igjen i hvert fall... Mye politi rundt Nesttun for tiden, de har sikkert planer om å drepe rånemiljøet! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 29, 2006 Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 stygt toppdeksel da.. Stakkars 240 som har havnet i feil hender, spør du meg.. =/ Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Hehe, det var bare prøve da... skal bygge opp ny motor til den nå, b21et, og da skal ikke toppdekselet bli sølvfarget! ;) Men lakket av billakerer... Feil hender ja, takk for det... Skal notere meg navnet ditt... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2006 Er ikke jeg som har jallet opp Volvoen min med stygge neonlys og mer anlegg enn bil! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg