cozmos Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 har fått en sabla bulk i venstre framskjermen (en som fant ut han skulle spenne den inn), er det skrudde skjermer på den? kan jeg isåfall bare stikke på høggern og kjøpe ny skjerm og bytte om? det enkleste hadde vel vært å finne en i samme farge som jeg har på bilen... det er forresten en 97 modell, hvis det sku ha noe å si - og den er sort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Mener den bare er skrudd ja. Har et bilde (tegning) av hvor skruene er ett eller annet sted... Jeg kan sikkert grave det frem om du er interessert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalisto Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Har også en feit bulk i min ene forskjerm. Men jeg har en reserve på lager da. Så jeg må bare få lakket den og montert den. Kan du slenge opp noen bilder Vectra A&B? :) Siter Opel Vectra 1997 hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Må nok vente til imorgen, de ligger på en annen maskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Kanskje ikke verdens beste forklaring/bilde, men det gir da etpar ledetråder:) edit: Ett til: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 NB! Eg går ut fra at skjermen er skrudd og limt. Da kan man risikere å deformere den når man riv den av delebilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg