eyzo Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Dere som forhandler Alpine her på forumet.. Skaffer dere Steeringwheel Remote Control til Alpine spillere her? Eventuelt hva pris? Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Jeg har ønsket og sette en Alpine spiller i bilen, men kriteriet var at jeg fikk tak i ratt kontroll, til nå har jeg ikke funnet det til Alpine. Hvis ikke jeg tar feil så er det kun JVC, Blaupunkt og Pioneer som har dette til sine spillere Jeg blir glad hvis jeg tar feil happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Vi kan levere rattfjernkontroll-adaptere til Alpine, Becker, Blaupunkt, JVC, Kenwood, Panasonic, Pioneer, Sony og VDO-Dayton... birthday Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Vi kan levere rattfjernkontroll-adaptere til Alpine, Becker, Blaupunkt, JVC, Kenwood, Panasonic, Pioneer, Sony og VDO-Dayton... birthday Når du sier adaptere, så forutsetter du at det allerede er en integrert fjernkontroll i rattet?? og ikke en du ettermonterer :evilspide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Når du sier adaptere, så forutsetter du at det allerede er en integrert fjernkontroll i rattet?? og ikke en du ettermonterer :evilspide Ja, det er dét trådstarter er ute etter, så det var det jeg gikk ut ifra her. :thumb Men siden du tydeligvis mener ettermonterte fjernkontroller, er det vel Blaupunkt, Audiobahn, Aiwa, Pioneer, VDO Dayton og Clarion som tilbyr dette til endel av sine modeller. :) Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg