Gå til innhold

Kan jeg hoppe over 75000 km service?

Ranger emnet


Tarant|no

Anbefalte innlegg

Min lille søte Toyota Yaris har nå passert 75000 km. For 7000 km siden byttet jeg olje på den, noe jeg har tenkt til å gjøre opp til to ganger i året. En gang før sommern og en før vintern. Har pt. Mobil1 0-40-olje på bilen. Neste oljebytte blir til våren. Da har den gått ca. 78000 km.

 

Hva er det de gjør på 75000 km servicen som jeg går glipp av? Noen som fraråder sterkt å hoppe over denne servicen? Siste servicen den var på var 56000 km (60000 km hovedservice) og så hadde jeg den på kjøpstest hos NAF før jeg skrev kontrakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår