Gå til innhold

Min første bil, en Audi 80 2.0E 1992-modell

Ranger emnet

Viva la Opium

Anbefalte innlegg

Hei sveis, tiden er kommet til at jeg må regge meg på et bilforum også, og i den anledning skal jeg rett og slett briefe med den KuLe BiLeN mIn SoM eR bEsT i HeLe VeRdEn ^_^ /ironi

Eller bare høre hva dere syns, om dere har noen tips og lignende, eller bare vil slenge en fin kommentar :)

Bilen er hvertfall en 1992 modell Audi 80 2.0E med 115 hester, jeg ga 34 000 kr for den + veiavgift. Det eneste som vi fant var verdt å pirke på var en liten rustflekk på panseret, og en liten en på bagasjelokket, tror ikke den synes på bildet engang. Ellers var den prikkfri. Fulgte med alufelger til sommerdekka, tror det var 15", ser en av de baksetet, nytt setetrekk og nye vinterdekk med pigg. Var og nye kapsler på den, men de falt faktisk av når vi prøvde bilen, det var litt surt, men overlever.

th_S5020302.jpg

(trykkbart)

Den har gått forholdsvis langt, 23XXXX mener jeg det var, husker ikke helt, men pga den grunn har det og blitt byttet noen deler, blant annet bensinpumpa, bremser+kalipperne, noen foringer og registerreima, noe som skal være vanlige slitedeler på disse bilene etter hva jeg har hørt. Når vi hørte med forrige eieren så sa hun at den aldri hadde kræsjet eller vært borti noe, men vi så at den hadde den nok, for på høyre siden framme der ser man at det har skjedd noe. Ser den er rett og slett limt sammen etter et sammenstøt av noe slag, og det mangler en plastikk-grillsak nede til venstre på bildet.

Skal ringe å høre med de om det snyggast råd.

Grunnen til at jeg falt for denne bilen når jeg tittet rundt på nettet var rett og slett fordi det er biler som ser sånn ut jeg finner tøff, og jeg har hørt at Audi skal være forholdsvis bra. Lappen har jeg ikke ennå, så har ikke prøvd den selv ennå (driver med lappen, hatt liek to kjøretimer), men de som har prøvd den sier den er bra å kjøre, men uvant så klart. Skal øvelseskjøre med den så snart mor mi tør :P Håper å bli ferdig før sommerferien, men får se hvordan det går.

Og hei til alle sammen på dette forumet ;)

EDIT: Fyttehelvete holdt på å miste alt jeg skrev pga jeg ikke var logget inn :lol:

Viva la Opium -

Hjemmesiden min - Bilen min -

=(^-^)=

Lenke til kommentar
Del på andre sider