Tsbusa Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Her har det gått styggfort.. Vet ikke hvordan det gikk med føreren av sykkelen, men håper han/hun overlevde. Tror det fortsatt satt en person igjen i bilen også. http://video.google.com/videoplay?docid=-1251827853993195458&q=accident Dette er en liten film til ettertanke når dere er ute å kjører litt for fort, om at det kan gå fryktelig ille, selv med den beste. Bør ikke sees om du ikke liker slike saker.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 var ikke noen ekle bilder egentlig da... men fort har det gått.. sykkelen er delt i flere biter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 var ikke noen ekle bilder egentlig da... men fort har det gått.. sykkelen er delt i flere biter Ikke ekle bilder. Men tanken på at føreren av motorsykkelen mest sansynlig er død er ekkel. Pluss at man får ett lite innblikk i hvordan det er på ett ulykkessted etter en ulykke. (Har selv kommet på ett mc ulykessted hvor føreren døde) Ufint å møte på, for å si det slik. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Tror nok han var død ja, siden ingen var med han hele tiden. Lå jo helt alene der nesten :/ Likevel, en tankevekker. Håper ikke moderatorene sletter tråden. Selv om det ikke var pent, så får man opp øynene. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 men fort har det gått.. sykkelen er delt i flere biter Hva er "fort"? Sjåføren av motorsykkelen trenger da ikke ha kjørt for fort (over fartsgrensa). I slike ulykker er det i 95% av tilfellene, bilens skyld. Dem ser ikke motorsykkelen. Ser ut som om bilen ikke har overholdt vikeplikten. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 har selv tryna på ninja'n i 100km/t, så det der er ekle bilder å se!! også en litt jævelig film... http://video.google.com/videoplay?docid=-1570923955766744009&q=accident Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Har tryna med sykkel jeg også og sklidd gjennom et strømgjerde,så jeg kjenner igjen situasjonen. Det er ikke noe trivelig nei, når ambulansen kommer. Det var ikke min skyld når jeg kjørte meg av da. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.worth Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 den sykkeln dær har nokk hatt mer en fartsgrensa,det sees godt på skaldene til bilen..sjekk den fortillinga. detter er en tankevekker ja...har selv hatt mine villmansturer på sykkel..fikk ordentlig ondt inni meg nå... Siter Nissan Skyline GTR32 Vspec2 2wd og 4wd. VW transporter T5 (Streetdesign)Vurderes solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Er gøy å kjøre fort på sykkel. Har hatt mine turer jeg også,det har vert ganger jeg har kommet frem og bare sittet og skjelvet. Jeg har også vært så redd etter noen av sykkelturene mine at jeg har blitt liggende våken om natta og tenke på det. Men nå er sykkelen solgt etter at jeg kræsja den i høst. Har vondt i hofta ennå etter kræsjen, så jeg kommer nok aldri til å kjøpe meg sykkel igjen. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Har sagt det før til kompiser. Jeg kan ikke kjøpe meg sykkel, jeg kjører meg bare ihjel. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hva skjedde på den siste videoen ? Drar han brekket eller ? Motorsyklisten prøvde ihvertfall etter beste evne å kile sykkelen mellom bilene uten hell. Tror nok han var litt i ørska når det kom 10folk opp i trynet hans.. Ligger der bare å peker på sykkelen sin.. :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 den sykkeln dær har nokk hatt mer en fartsgrensa,det sees godt på skaldene til bilen..sjekk den fortillinga. Har sett bilder av en sykkel so kjørte inn i en vare bil i 300kmt. Da var det et inngans hull foran i bilen og et utgangshull bak..... :eek: Tror ikke han har kjørt så mye over 100kmt inn i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hva skjedde på den siste videoen ? Drar han brekket eller ? Motorsyklisten prøvde ihvertfall etter beste evne å kile sykkelen mellom bilene uten hell. Tror nok han var litt i ørska når det kom 10folk opp i trynet hans.. Ligger der bare å peker på sykkelen sin.. :( Det var en dame som kjørte sykkelen, hun hadde visst erfaring fra banekjøring, så hun visste hvordan hun best kunne komme fra den ulykken, derfor det gikk så bra. Hva bileieren gjør er ikke lett å vite, må være noe gale med bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hva er "fort"? Sjåføren av motorsykkelen trenger da ikke ha kjørt for fort (over fartsgrensa). I slike ulykker er det i 95% av tilfellene, bilens skyld. Dem ser ikke motorsykkelen. Ser ut som om bilen ikke har overholdt vikeplikten. lol.. sett filmen?? ingen har sakt at han kjører over fartsgrensa.. å hvem sin skyld det er, er det vell ingen som har sakt noe om.. Ser ikke akuratt ut som det har gått i 50, for å si d sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Ser ut som han har vært endel over fartsgrensa... Var ikke ekle bilder, har sett motorsylister som har kræsja med stolper å blitt delt i to... Men det er ekkelt å tenke på at det ligger en død person der! Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg