Gå til innhold

Start problemer med Vito 110 CDI


MrFord

Anbefalte innlegg

En arbeidskolega av meg har en Vito med startproblemer. Fyrer når den er kald, men vanskligheter noen ganger når den er varm. Er dette noe med automatchocke eller noe kaldstartsfunksjon. Er dette bare dyser som sitter i innsugs manifoilen eller? Eller om noen har forslag til hva detta kan værra?

 

Det kan jo ikke være glødepluggene, siden den har vanskligheter når den er varm?...

-I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE-

 

*1998 Ford Scoprio 2.3 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ikke at dette er noen teknisk relatert svar på problemet men jeg kan si så mye som at noe er galt hehe :) Aldri hatt noe problemer verken med varm eller kald start på bilen min (Mercedes Vito 110 CDI "2002mod")

 

Rægge

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

 

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at dette er noen teknisk relatert svar på problemet men jeg kan si så mye som at noe er galt hehe :) Aldri hatt noe problemer verken med varm eller kald start på bilen min (Mercedes Vito 110 CDI "2002mod")

 

Rægge

Ikke på min heller, samma kjerre som deg Canepa, 110cdi 2002 modell, ser jo ut som denne modellen her kom bra utav alle problemene eller no :P

Har så langt (etter 18 000km) ikke hatt problemer med den, så nå har bilen rullet 78 000km. (Kjøpte bilen i september i fjor)

 

Men startproblemer når den er varm, hmmms. Får han start etter en liten stund? eller er det ikke snakk om?

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på min heller, samma kjerre som deg Canepa, 110cdi 2002 modell, ser jo ut som denne modellen her kom bra utav alle problemene eller no :P

Har så langt (etter 18 000km) ikke hatt problemer med den, så nå har bilen rullet 78 000km. (Kjøpte bilen i september i fjor)

 

Men startproblemer når den er varm, hmmms. Får han start etter en liten stund? eller er det ikke snakk om?

 

 

Ja men det er jo tilfelle også det Zetec! Fra 2000 mod og nyere er det en helt ny bil..! Så å si alt er byttet på Vito etter denne mod'en.. Jo nyere vito du har jo bedre faktisk :) Skrev en lang tråd om dette for en stund tilbake! En slags howto på kjøp av Vito hehe..! Edit: Min har gått 92500km By the way!!

 

Men godt dere fant problemet da MrFord..! Ikke noe er bedre en det! Ble det dyrt eller ? :)

Mercedes Vito 110 CDI

Bilen

Crossern Suzuki 250 RMZ

 

Hvis en jente skal vise seg fra sin beste side, må hun ikke sitte på den..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår