ford'n Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei! Har begynt å tenke på å investere i nytt front sett i e30'n. Skal da ha noe som passer i orginal høla. dette hjelder også diskantene som sitter oppe ved speila (aner ikke hvor stort det er noen av stedene) Fra føra har jeg en grei pioneer mp3 spiller til rundt 3500-4000kr, noen runde pioneer høytalere i hattehylla og en 600w mono forsterker baki med en 10" pioneer bass kasse ("spraker" litt hvis jeg guffer opp for mye, å da blinker også lysa) pris: ikke så jæævlig dyrt.. men heller ikke no billig dritt, skal også som sakt ha adskilt diskant. . . . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 https://www.koed.dk/pdfkataloger/e30/10.pdf Har diskanter som passer rett inn ved speilet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Hei! Har begynt å tenke på å investere i nytt front sett i e30'n. Skal da ha noe som passer i orginal høla. dette hjelder også diskantene som sitter oppe ved speila (aner ikke hvor stort det er noen av stedene) Fra føra har jeg en grei pioneer mp3 spiller til rundt 3500-4000kr, noen runde pioneer høytalere i hattehylla og en 600w mono forsterker baki med en 10" pioneer bass kasse ("spraker" litt hvis jeg guffer opp for mye, å da blinker også lysa) pris: ikke så jæævlig dyrt.. men heller ikke no billig dritt, skal også som sakt ha adskilt diskant. . . . :) Foreslår Focal A1 serien. vet ikke helt om det er 4" eller 5.25" orginalt i din bil, men det er bare enten å måle, eller spørre i en bilstereo forretning. Dette setter koster ca 1000-lappen og spiller meget bra! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 hvor får jeg kjøpt det a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 hvor får jeg kjøpt det a? :) Du kan jo prøve å ringe Frank på Lyd i Bil Det er forøvrig 5 1/4" i E30:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 http://www.bassbrother.no leverer Focal. Skal selv ha Focal frontsett, men bygger nye dør paneler for dette. I sparke panelet er det plass til 5 1/4, Men lyden er ikke all verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Prøv http://www.bassbrothers.no :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianE30cab Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ups... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Løfter denne igjen.. Jeg vil ha et frontsett som passer foran i min E30 2-dørs UTEN å måtte modifisere noe. Mao. må høyttalerne passe bak plastikkdekselet nede ved beina. Hva burde jeg satse på? Går ut ifra at det er 5.25" størrelse som passer, men de kan jo ikke bygge ut for mye heller, for da får jeg ikke på igjen plastikkdekselet. Eller? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg