henning_dt85 Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 hei! har som sikkert mange vet kjøpt ny einser, 1980 modell. Kupevifta funker ikke på noen av de 3 trinnene, og lurer på om noen har hatt det samme problemet? vil jo gjerne ha det litt varmt i bilen, samtidig som jeg har duggfrie ruter når jeg henter den på tirsdag. lurer litt på sikringen..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ta av plastlokket bak vannkassa, og sjekk om ledningene sitter fast på motstanden. Bryteren har også en tendens til å streike..... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ja, tenkte litt på bryteren og, tar med en ekstra+sikringer :D takker for tipset :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 har fått hentet bilen nå, men det funket ikke å bytte bryter ( ikke sikkert den jeg hadde liggende funket den heller...?), har også røsket litt i ledningene på motstanden, og¨sikringen var hel, men svimerke i lokket over boksen, her er det ugler i mosen (eller boksen) angry Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Da er det bare å ta frem måleapparatet.... tipper motstanden har tatt kvelden jeg. Bare å teste med 12V rett på vifta det Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 vel, la en lask ved hjelp av +ledningen til bakrutevarmen til hver av de 3 ledningene i vriknotten som går til motstanden, ikke noe liv der, så fram til dit er det helt. La en lask rett fra + i bryteren og til alle de 3 ledningene som kommer inn på motstanden ( det er vel den "sigarformede" saken som sitter foran vifta?). * HER BLIR DET LIV, NEI-NEI ( ny DDe utgivelse?:D)* er den motstanden mulig å ta ut fra selve motoren og får man kjøpt en ny? Så ikke så nøye på selve vifta, så skal sjekke etterhvert om det er noe å ta vare på... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 vel, la en lask ved hjelp av +ledningen til bakrutevarmen til hver av de 3 ledningene i vriknotten som går til motstanden, ikke noe liv der, så fram til dit er det helt. La en lask rett fra + i bryteren og til alle de 3 ledningene som kommer inn på motstanden ( det er vel den "sigarformede" saken som sitter foran vifta?). * HER BLIR DET LIV, NEI-NEI ( ny DDe utgivelse?:D)* er den motstanden mulig å ta ut fra selve motoren og får man kjøpt en ny? Så ikke så nøye på selve vifta, så skal sjekke etterhvert om det er noe å ta vare på... Har både vifte og motstand liggende hvis det er av interesse ;) Har rydde-dager på "Værste" nå. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 og vist du har lsyt så kan du få hele bilen min for 2000 kr.. vist jeg ikke får tak i motor i løpet av uka.. men den må hugges før 15 mars da.. vist ikke kommer årsavgiften.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 og vist du har lsyt så kan du få hele bilen min for 2000 kr.. vist jeg ikke får tak i motor i løpet av uka.. men den må hugges før 15 mars da.. vist ikke kommer årsavgiften.. hehe, sats på ny motor du, kan ikke høgge en fin einser :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har både vifte og motstand liggende hvis det er av interesse ;) Har rydde-dager på "Værste" nå. bare nevn en pris du :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 nå fungerer kupevifta igjen, var en løs kontakt samt møkkete/irrete kontaktpunkter.. Ellers takk for hjelp! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg