Burn Out Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Heisann, lurer på hvordan jeg kan trimme en civic 1.5L dxi? Tenkte lett trimming. Hvor mye ekstra vil jeg få med powerfilter, effektanlegg med grenrør (hele eksosanlegget)?? Hvor får jeg kjøpt denne typen trim som jeg har sagt? Noen bra sider i norge som har fet styling til den, det er en 4 dørs versjon! takker for svar! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Du har pm :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Trimming av 1.5, hvertfall med de tingene du har nevt gir deg fint lite effekt... ;) Prøv http://www.powerzone.no for de tingene du trenger av "tuning", de skaffer også styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Noen som vet om andre stylıng/Tuning sider`? Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilelsker Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Heisann, lurer på hvordan jeg kan trimme en civic 1.5L dxi?Tenkte lett trimming. Hvor mye ekstra vil jeg få med powerfilter, effektanlegg med grenrør (hele eksosanlegget)?? Hvor får jeg kjøpt denne typen trim som jeg har sagt? Noen bra sider i norge som har fet styling til den, det er en 4 dørs versjon! takker for svar! ville kanskje bytta til en ordentlig motor...sånn som brukes til å dra skikkelig biler med vettu...sånne motorer som har dreiemoment...som måles i newton (nm)...dere som driver med Honda har aldri vært borte i noe sånnt det vet jeg... Morra mi har forresten en symaskin motor du kan få billig...den er jo kraftigere enn den motoren du har fra før da...interresert??? det er ikke en v tec da, men det er faen ikke langt unna:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 ville kanskje bytta til en ordentlig motor...sånn som brukes til å dra skikkelig biler med vettu...sånne motorer som har dreiemoment...som måles i newton (nm)...dere som driver med Honda har aldri vært borte i noe sånnt det vet jeg... Morra mi har forresten en symaskin motor du kan få billig...den er jo kraftigere enn den motoren du har fra før da...interresert??? det er ikke en v tec da, men det er faen ikke langt unna:) morsom du flıser sıkkert deg! Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 virker som at alle de 6 postene til han bilelsker går mot honda folket gitt.. nei å nei.. nå må jeg jo bare selge bilen! :( --- hadde nok bytta til vti jeg :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alv prelude Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Litt off topic, men det hørest ut til at bilelsker ikke har prøvet en Honda før. Anbefaler deg å prøve en civic Vti eller en prelude Vtec, hvis du har anledningen til det. Regner med at du forandrer meningen din etter en tur i en slik, og forstår hvorfor Honda folk elsker Honda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris-84 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ville kanskje bytta til en ordentlig motor...sånn som brukes til å dra skikkelig biler med vettu...sånne motorer som har dreiemoment...som måles i newton (nm)...dere som driver med Honda har aldri vært borte i noe sånnt det vet jeg... Morra mi har forresten en symaskin motor du kan få billig...den er jo kraftigere enn den motoren du har fra før da...interresert??? det er ikke en v tec da, men det er faen ikke langt unna:) De virker som en lite gjennomført og udelikat person De. Siter Christoffer `98 Honda Integra Type-R...`05 Honda Element...`93 Honda CRX del Sol VTi X`98 Honda Integra Type-R...X`98 Nissan Maxima 3.0...X`07 Opel Astra OPC 240 X`83 Mercedes SE50AMG V8...X`93 Honda CRX del Sol ESi...X`91 BMW M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hondagutt Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Syns slike folk kan bare holde det inn i seg jeg da men. er ikke noe hyggelig ovenfor han som har denne bilen. Bytt til vti b16a2 motor du:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Har en slik kvalming i klassen selv. Slik ''Alt-jeg-gjør-og-sier-er-lov'' Går meg (og mange andre) på nervene hver bidige dag. Elsker seg selv, og hater alle andre som han ikke ser på som like perfekte som seg selv. Feilhjulsdrev meg her og feilhjulsdrev meg der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 ville kanskje bytta til en ordentlig motor...sånn som brukes til å dra skikkelig biler med vettu...sånne motorer som har dreiemoment...som måles i newton (nm)...dere som driver med Honda har aldri vært borte i noe sånnt det vet jeg... Morra mi har forresten en symaskin motor du kan få billig...den er jo kraftigere enn den motoren du har fra før da...interresert??? det er ikke en v tec da, men det er faen ikke langt unna:) Tipper gamlebilen til JHS hadde klappet igjen kjeften på både deg, mora di og den jævla symaskina hennes ! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 mulig å chiptrimme en civic 1,4 1999 Sedan? kanskje ikke så mye effekt..men hvis jeg ordner med noe turbo til den da? eller burde jeg bytte motor? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen Civic'er i USA med 1.4-liters motor = Ukjent farvann. Hva er motorkoden? Om du har flaks kan du bare "kaste inn" innmaten og toppen fra D16 SOHC VTEC med dertilhørende elektronikk = ~125 BHP med rom for mere. Eller du swapper inn B-serie-VTEC-motor fra VTi eller Integra Type-R = Mye mere hester for mindre arbeid (men dog mere penger). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 takker for svar..hvordan finner jeg ut motorkoden? innmat og topp fra D16 SOHC VTEC vil koste meg ca.? :) chip er altså helt umulig tema på denne bilen? Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg