MSpeed Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Første mod som jeg har blitt ferdig med på lenge. instalerte Ps igjen igår kveld og har prøvd så godt jeg kan i å modde. Men det vises at det er utrolig lenge siden jeg har brukt ps. Lagde denne her på en 2-3timer.. Håper dere liker den:) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Jo, ble jo veldig bra den, likte alt, utenom felgenne.. ;) ikke helt min stil kan man si.. Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 synes heller ikke felgene kledde bilen noe særlig, men ellers så ble den jo smoooth og fin :) Siter 1995 E34 520iE E30 320i(X) + E30 318iS (X) E36 320i(X) E21 323i(X) E34 525i(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Litt ekstreme felger?? som sagt.. ellers veldig clean! :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 For min del altfor mye senket i tillegg til felgene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Sleng på speilet og listene igjen ("lakke" dem i bilens farge evt.?), pluss et par 19" Hirsch felger, så er vi enige! :hug: Pen bakgrunn har du fikset også! =) Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Liten vits å kommentere hva man selv liker av felger og lister da, alle har forskjellige smak... men du burde kanskje rotert en av felgene, så ikke det synes så lett at det er samme felgen foran og bak? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Syns den var kul Jon, bra at du har begynt å modde igjen! Er forsåvidt enig i at felgene kanskje ikke passer så veldig bra, men de er kule da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 refleksjonene i felgen er vell oppned.. å det er ikke blå himmel, så det er også en liten feil. Men Feit modd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hmmm... Broken IMG... Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 refleksjonene i felgen er vell oppned.. å det er ikke blå himmel, så det er også en liten feil. Men Feit modd Hvor skal da refleksjonen av himmelen være?! I toppen av felgen?!? Legger du et speil på bakken og ser ned på det ser du ikke bakken vettu... :roll: Så refleksjonen er nok riktig hvis jeg forsto deg rett! :) Synes det var en bra mod jeg! :) Prøv å lag den uten cabben oppe da?! Hadde vært artig å sett! Har du forresten gjort noe med fargen på bilen? Og hva med bredding, kun bak eller foran også? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 pretty pretty bling bling Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg