V6 Racing Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 har lyst på en manta en gang lurer på litt angående disse bilene. typiske rust områder, typiske feil, hvilken motor som anbefales, utstyr, a eller b... også kanskje litt generell fakta/historie om manta mvh;) Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Både Manta A og B er basert henholdsvis på Ascona A/B Så mye passer over. Jeg synes ikke det er noe spesielt og utsette på disse bilene rent teknisk. Jeg ville sett mer kritisk på rust enn f.eks en sliten motor. Mekaniske deler er lett og bytte og få tak i. Det er rusta som krever tid... Skjekk: kanaler innerkanaler rundt bakre vinduer innerskjermer hjulkasser bak der bolten til selene sitter. kjenn om teppet er bløtt / gulv generelt. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6 Racing Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 ok...stort sett det vanlige da altså åssen er det å sette i/godkjenne en manta med f.eks 3.0i 24v? Siter 1982 Ford Capri 4.0 R6 turbo ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hadde gått for a jeg ;) Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ok...stort sett det vanlige da altså åssen er det å sette i/godkjenne en manta med f.eks 3.0i 24v? Både Manta A og B ble jo levert med sekser av f.eks Irmscher i tyskland, så intet er vel umulig. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg