sveigamekkar Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Jeg fikk lyst til å lage 3D bilder, er det noe program som du kan gjøre dette med. Jeg mener å ta ett vanlig fotorgafi å gjøre det om til 3D? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Skjelseth Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 forklar hva du egentlig mener å gjøre... Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 du kan ikke ta ett flatt bilde og lage 3d av det. sånn fungerer ikke programmene. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Ta haugevis med referansebilder og lag modellen fra scrach i 3D Studio Max, Maya, eller Lightwave (De tre store ;)) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Tar ikke de mye av grafikk kortet da? eller er det bare jeg som driter meg fulstendig ut? Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Bare å søke litt her det, har lagd mange 3D biler jeg ;) Riktignok med verdens simpleste 3D prog, SketchUp, men det funker fett! Den jeg ble mest fornøyd med(er hakkete/preget av linjer pga. har ikke "smoothet" den): Galleriet mitt med bl.a. Amazon, En wip BMW E90 ++: http://www.maj.com/cgi-bin/gallery.cgi?f=100706 Begynn og tegn! Det er så utruli morsomt når det blir pent og funker! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Tar ikke de mye av grafikk kortet da? eller er det bare jeg som driter meg fulstendig ut? Krever en god PC med et godt skjermkort ja :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hysteria Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Krever en god PC med et godt skjermkort ja :) For å ikkje nevne rammen. CPU og er veldig kjekt å ha en god. Helst x2 :) God gpu kan også hjelpe meget ja. Siter “A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.” - 00" Audi A4 1,8tq avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Beklager, jeg forklrate meg litt dårlig. Tenkte slik at hvis jeg lagde ett modda en bil i photoshop å var fornøyd med den, så vill jeg se hvordan bilen ser ut i virkeligheten. Dermed kjører jeg den gjennom ett program og vips, så tar jeg bare på meg 3D brillene -o-o- :cool: og ser at bilen kommer ut av skjermen. Finnes det noe sånt? Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Tvilsomt om det finnes et slikt 3D program.. siden 3D effekten blir fremkallet av hvordan man bruker fargene... mulig det er slik at du kan gjøre det sort hvit... også kjøre et filter på det. Det finnes to typer mennesker:De som har Opel Og de som vil ha Opel Beklager det finnes minst 3 typer mennesker: Du glømte de som hater opel :D (Muttern og fattern kjøpte seg en helt ny opel vektra for en stund siden.... fy faen for en dritt bil... det gikk to måneder også begynte ting å gå i stykker.. som display osv osv... De hadde den i et år... og den var MYE på service... så.. de solgte den og kjøpte seg en annen bil. ) Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigamekkar Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Tvilsomt om det finnes et slikt 3D program.. siden 3D effekten blir fremkallet av hvordan man bruker fargene... mulig det er slik at du kan gjøre det sort hvit... også kjøre et filter på det. Beklager det finnes minst 3 typer mennesker: Du glømte de som hater opel :D (Muttern og fattern kjøpte seg en helt ny opel vektra for en stund siden.... fy faen for en dritt bil... det gikk to måneder også begynte ting å gå i stykker.. som display osv osv... De hadde den i et år... og den var MYE på service... så.. de solgte den og kjøpte seg en annen bil. ) hehe, alle merker har sine feil. En kamerat av meg kjøpte seg en helt ny volvo s40 og den har det ikke vert annet enn problemer med. Siter Det finnes to typer mennesker: De som har Opel Og de som vil ha Opel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg