Trond D Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Takk for eit svært konstruktivt innlegg. Trond D: Veit berre at med 5w pære i tåkebaklysholderen går bra. Ellers om du har sterkere pære so veit eg ikkje om dette går utover ledningsnett, eller om det skjer noko med instrumentpanelet. Svarte lykter eller ikkje... Trur dette har vore diskutert før... Og kjem fram til samme konklusjon kvar gang. Det kjem heilt an på personen. Synst personlig det blei ekstremt fint på bil med den fargen. Men har sjølv fjerna lyktene fra min bil. Synst det blei finere med originale 90-mod 760 baklykter. Men er også fint med 90-mod 740 lykter med kvit blink... Er enig med at det er jo smak og behag, men så bør også bilens farge passe med svarte lykter. Jeg har gull, hvet ikke om det vil passe med svarte da. Får prøve å se når jeg får tid. Siter 96 Volvo 945 B230ft 94 Volvo 945 B230ft (vraka) 88-89 Volvo 740 B230f (solgt) Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Man ser all lort og dritt dersom lyktene er svarte :( støv etc. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Mikaelft: Ja, med skikkelig gnikke arbeid og skikkelig polering, kan bilen bli ganske bra. Baronblod: Volvo er og skal være harry Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Blir faktisk betre om du lakker dei med skikklig lakk. Og eit strøk med klarlakk...Det har ein kompiss av meg gjort. Og han har fått det godkjent i vognkort... NB! Satte inn sterkere pærer... han kopisn din... er det han som eiger den ambasabe bilen?? han øyvind kjerstad snakka om at de var en som hadde fått godkjent med sotede baklykter på bt... Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 han kopisn din... er det han som eiger den ambasabe bilen?? han øyvind kjerstad snakka om at de var en som hadde fått godkjent med sotede baklykter på bt... Ambasadebil ja... Volvo 740 1990 mod. Svart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 mikael, om du gjør en skikkelig jobb så vedder jeg på at lakken din vil se omtrent ny ut! hvertfall hvis du leverer den inn, koster riktignok fort en lapp og to hvis du skal gjøre det skikkelig skikkelig, men da slipper du lakkering samt det er MYE billigere! fin ut hvem i området rundt deg som pleier lakk, så forteller de deg resultat du kan forvente, å viser deg eksempler på hvordan det kan bli..du vil ikke angre;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg