Gå til innhold

Lakkering av bak lykter

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Takk for eit svært konstruktivt innlegg.

 

Trond D: Veit berre at med 5w pære i tåkebaklysholderen går bra. Ellers om du har sterkere pære so veit eg ikkje om dette går utover ledningsnett, eller om det skjer noko med instrumentpanelet.

 

Svarte lykter eller ikkje... Trur dette har vore diskutert før... Og kjem fram til samme konklusjon kvar gang. Det kjem heilt an på personen. Synst personlig det blei ekstremt fint på bil med den fargen. Men har sjølv fjerna lyktene fra min bil. Synst det blei finere med originale 90-mod 760 baklykter. Men er også fint med 90-mod 740 lykter med kvit blink...

 

Er enig med at det er jo smak og behag, men så bør også bilens farge passe med svarte lykter. Jeg har gull, hvet ikke om det vil passe med svarte da. Får prøve å se når jeg får tid.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

 

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir faktisk betre om du lakker dei med skikklig lakk. Og eit strøk med klarlakk...

Det har ein kompiss av meg gjort. Og han har fått det godkjent i vognkort...

NB! Satte inn sterkere pærer...

 

han kopisn din... er det han som eiger den ambasabe bilen?? han øyvind kjerstad snakka om at de var en som hadde fått godkjent med sotede baklykter på bt...

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mikael, om du gjør en skikkelig jobb så vedder jeg på at lakken din vil se omtrent ny ut! hvertfall hvis du leverer den inn, koster riktignok fort en lapp og to hvis du skal gjøre det skikkelig skikkelig, men da slipper du lakkering samt det er MYE billigere!

 

fin ut hvem i området rundt deg som pleier lakk, så forteller de deg resultat du kan forvente, å viser deg eksempler på hvordan det kan bli..du vil ikke angre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår