steinerik Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Trenger litt veiledning på hvordan jeg får av deksler etc for å få byttet vindusvisker motoren bak i min golf 4. Spyle vesken har også sluttet å fungere der bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 En skrue i hvert "håndtakshull" i dekselet - så er det bare til å lirke det forsiktig av .. henger kun på plats klips utenom det. Vindusvisker motoren har ikke noe med at det ikke kommer veske ut bak å gjøre ??? Slange som har hoppet av ??? Eller er det sepperat tank bak på disse ? det vet jeg ikke. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SINGH Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Det er ikk seperat tank på Golf 4... Siter SINGH GOLF 1999 GTI BMW 1994 CAB 318I(Solgt) GOLF 2 1989 1.8 GL (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 stemmer det! er en hovedtank,så mye er gjort så lenge du får av dekselet og kikket litt der.da finner du sikkert problemet med at ikke spyleren virker oxo=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tokan Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Mulig jeg er dum.. men det kan jo være en ide å sjekke sikringa først av alt... :) Siter 2000 Golf IV [x] 01 Polo 6N2 [x] 87 360GL [x] 86 360GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 da har jeg byttet vidus visker motor! Glemte seff cam men jeg kan gi deg fort og gæli hva jeg gjorde;) Førs tar u av dekslet som er festet med to skruer og masse klips.. Deretter tar u av en ledning som er på selve motoren og selve spyleveske røret! Det er tre skruer du må skru av med fat nøkkel husker ikke om det var 12 eller 13 fast nøkkel jeg brukte! Så tar du av skruen som er skrudd fast mellom motor og visker. Og WOILA og du har av motor... Er ikke noe stress!;) GOOOOOD LUCK! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 så det var motoren som var gåen altså? hadde forøvrig vært deilig å fått bytta den dysa bak. så man får likens spredning som man har på frontruta. er noe annet enn den pistrete strålen som kommer bak.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Hvorfor bruke penger å tid på å bytte den, da dert ser mye bedre ut uten bakrutevisker? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 tror aldri jeg hadde klart meg uten vindusvisker bak.. bruker den HELE tiden.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 tror aldri jeg hadde klart meg uten vindusvisker bak.. bruker den HELE tiden.. Det er jo en vanesak, dessuten har du jo to sidespeil.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 det er sååååå DIGG uten! ser såååå mye bedre ut! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 helt enig i at det ser vanvittig mye bedre ut.. blir sikkert å gjøre det selv en dag, men jeg liker bakruta jeg.. :p uten viskern kan jeg jo omtrent sparkle igjen hele bakruta og.. har liten misjon når det regner/snør da Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg