vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 HEY..=) måtte legge ut en tråd her nå=) som sagdt skal jeg cleane bakluka på golfen og ha baklukeutbygger cleanet i luka mi=)men så kommer det store spørsmålet.....noen som har sett bakluke badboy til golf 4??har sett en svart m/ bora front (feeeeet) og en sølv....ser bedre ut på en svart bil synes nå jeg..og siden jeg skal ha en svart perlemor med svarte led lamper og svarte ruter lurer jeg på hva folka synes om dette eller om de har sett det i det hele tatt..har ikke bilder av det desverre.. personlig synes jeg det ser driiiit hissig ut når man får sveisa badboy på bakluke ...hva faen synes dere da?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Har sett bilder av det før, er litt spesielt, men tror det kan bli kult hvis bilen er gjennomført :) Hvis du gjennomfører det må du poste masse bilder av resultatet Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 hva er det du mener med badlook? sånn rutesenk eller sånn ved lyktene? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 noen som har bilde av dette??badboy på bakluka????????+helst den svarte bolf`en----legg ut isåfall da..så folk vet hva det er lissom=)hehe---zoom??du fixer da det du=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 zoom??du fixer da det du=) Regner med det er noe sånt du har tenkt til å gjøre? Fant ikke noen svarte biler men.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Tror det hadde blitt penere med mye mindre overbygg over lyktene. At du kun la i slik at den øverste hvite delen ( på den rett over her ) hadde skygge over seg. Litt vanskelig å forklare. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg