KennethB Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Dette var en helt idiotisk tråd!! Hva er verdens beste... Hallo!!!! Blir jo like toskete som "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din"!!! Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva med Rørforsterkere...? :respect Rør er det også egne meninger om. noen liker rør. andre liker ikke rør. Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det var da voldsomt til reaksjoner her da, det kan jo hende at spørsmålet var litt uhøytidlig og da kan vi vel svare derdetter. Det er svært liten forskjell i lyden på forsterkere som er nogenlunde fornuftig konstruert. Låter 2 forsterkere fra forskjellige produsenter forskjellig kan man mest sansynlig lese det ut av de tekniske dataene. Her er min egen rangering av prioriteringer når jeg skal ha forsterker: 1. "denne vil jeg ha"-følelsen. 2. Tekniske data. 3. Tekniske features (justeringsmuligheter, terminalkvalitet etc.) 4. Pris. 5. Lyd. Så "verdens beste forsterker", for meg, er den jeg har lyst på - som gir meg godfølelsen! :) Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Det er like mange meninger om dette tama som det er bilstereotullinger:) Dette er kanskje ikke verdens beste, men det er hvertfall noe av det peneste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Enig i at dette kan være en idiotisk tråd, men om en skal nevne noen verdens beste forsterker, så er nok Audison Thesis en meeeeget verdig kandidat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Enig her................................... Men her er ihvertfall Audison Thesis......................... http://www.audiocar.pl/galeria/hv-venti/hv-venti.htm Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Den Audison ampen er sinnsykt rå, bare synd den er så hinsides støgg, ser jo ut som et sirkus har kjørt gjennom den og noe av den amerikanske julepynten dems datt av på veien:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Den Audison ampen er sinnsykt rå, bare synd den er så hinsides støgg, ser jo ut som et sirkus har kjørt gjennom den og noe av den amerikanske julepynten dems datt av på veien:) haha den audisoonen ser ut nesten som pc'n min(som jeg bygget utseende litt for morro skyld) så pål, disser du pc'n min!? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 haha den audisoonen ser ut nesten som pc'n min(som jeg bygget utseende litt for morro skyld) så pål, disser du pc'n min!? :D hehe, der er du inne på no, den ligner en skikkelig case-modda PC:D Ganske tragisk at de lager en så sinnsykt grom forsterker med et sånt utseende. Lurer på hva han designeren gikk på, ikke noe han fikk på blå resept hverfall:D No offense til dere Audison fantaster;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Den Audison ampen er sinnsykt rå, bare synd den er så hinsides støgg, ser jo ut som et sirkus har kjørt gjennom den og noe av den amerikanske julepynten dems datt av på veien:) 6 stykk sånne som juletre belysning hadde gjort seg. :thumb Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Juletre pynt eller ikke, man vet det er en seriøs forsterker når det følger med hvite hansker til og handtere den med... kunne spart seg for rosa fargen ja, hvorfor ikke fortsette med neon og lakk på bilen i samme farge tema? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hvite hansker koster da vel ikke mer enn.. tja.. en 50-lapp? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hvis jeg ikke husker feil så hadde også PPI en amp som kostet rundt 100k dollars, såkalt F1 eller noe sånt? må være seint i 90 tallet... tror var en reportasje eller bilder av den i Lyd i Bil? Ellers er jeg mest enig med Dag jeg... utsenden på ampen har ingenting -neste- påvirkning på lyden.... viktigere med fornuftige og solide konstruksjoner som kan forbedrer lyden. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 hvis jeg ikke husker feil så hadde også PPI en amp som kostet rundt 100k dollars, såkalt F1 eller noe sånt? må være seint i 90 tallet... tror var en reportasje eller bilder av den i Lyd i Bil? Ellers er jeg mest enig med Dag jeg... utsenden på ampen har ingenting -neste- påvirkning på lyden.... viktigere med fornuftige og solide konstruksjoner som kan forbedrer lyden. Stemmer det. Men mener den kostet 100k NOK, ikke helt sikker. Har bladet et sted... Mener å huske at de skrev noe sånt som at det var en mono-forsterker, noe som gjorde at du måtte ha to for å få stereo... Var vel 1000 W RMS den skulle gi, men det var jo ekstremt på den tiden :) Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Det var litt av ett juletre for å si det mildt :p Skal ikke begynne å klusse litt med din egen loddebolt der tror jeg :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg