Kenti Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Opel Omega B 2,5 CDX (kun 3stk av i landet) stv Varebil. 1995 Mod Utstyr: ABS, Airbag, Aircondition, Alu. felger, Avtb.hengerfeste, El. just.seter, El. just.speil, El. vinduer x 2, EU-godkjent, Farget glass, Fjernst./Sentrallås, Galv. karosseri, Hengerfeste, Kjørecomputer, Kurve/tåkelys, Midtarmlene, Nedfellb. baksete, Radio/CD, Rails, Rollo, S./V. hjul, Sentrallås, Servo, Startsperre, Treint, Utetemp., Metallic 180 HK power box som er mappa for 3" eksos annet turbo å diesel trykk åpent power filter. Senket er den også og har 18x9,5 fram 18x10,5 bak (Skjærmbredet og lakkert opp igjen) leger ved annonsen fra han jeg kjøpte den av her(da jeg ikke kan det med å legge inn bilder) : http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1014791 Kom gjærne med forslag på hva som kan gjøres.. og eventuelt synspunkter på bilen:) Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ser fin ut denne ja, men 3 stk i landet???? går da lassevis av 2.5TD her i landet, eller er det cdx du mener? Eneste som er minus er det forferdelige tre interiøret. Ellers nice bil Galv kaross er det ikke på omega :wonder Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205GTi Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Hva hadde/har CDX som CD ikke har? Hvordan er motoren, mtp. forbruk, støy, og kraft? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Du tror du tar litt feil.jeg har CD utgaven. siste CDX utgaven fra opel var en Opel Vectra CDX. finnes ingen omega cdx. det du har er en Omega Cd 2.5td i vogn kortet mitt står det at jeg har en Opel omegab 2.5 Limosine. ække kødd. jeg har absolutt alt utstyr de har kasta inn i denne bilen.har tilog med elekstrisk solgardin bak :) men bilen din var veldigt kul!!!!:) hvor mye ga du for den? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hva er absolutt alt utstyr? Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Du tror du tar litt feil.jeg har CD utgaven. siste CDX utgaven fra opel var en Opel Vectra CDX. finnes ingen omega cdx. det du har er en Omega Cd 2.5td i vogn kortet mitt står det at jeg har en Opel omegab 2.5 Limosine. ække kødd. jeg har absolutt alt utstyr de har kasta inn i denne bilen.har tilog med elekstrisk solgardin bak :) men bilen din var veldigt kul!!!!:) hvor mye ga du for den? er ikke norsk opel da.. den er Engelsk:) så er nok en CDX ja du! står det i vognkortet mitt.. eneste utstyret jeg mangler er tlf skinn og tv.. resten har jeg.. også sånn solgardin som du... bilen går meget bra den:) 183,2 HK på rulla... Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Engelsk? Har du høyre ratta bil eller det ombygget. Å er den engelsk er det ikke opel, men vauxhall Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Herregud for en teit tråd! trådstarter; slett denne og lag en ny seriøs tråd! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 Herregud for en teit tråd! trådstarter; slett denne og lag en ny seriøs tråd! Feiler deg da???? hca er galt her da? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 ja vauxhall sin omega har CDX utgave stemmer det,men europeisk moddelen har ikke noen cdx utgave..ratt på feil side du eller ombyggd? Hva alt utstyr er. kom med en ting som er skjeldent og ha på og omega jeg har det.bare spør. men men jeg har ikke skinn. og det kondensfjerning greiene mv6 har på sidevinduene.eller har jeg alt. Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 er vauxhall ratt på den ser jeg :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 ja vauxhall sin omega har CDX utgave stemmer det,men europeisk moddelen har ikke noen cdx utgave..ratt på feil side du eller ombyggd? Hva alt utstyr er. kom med en ting som er skjeldent og ha på og omega jeg har det.bare spør. men men jeg har ikke skinn. og det kondensfjerning greiene mv6 har på sidevinduene.eller har jeg alt. Vet ikke hva som er sjeldent, men bare lurte på hva det var. har omega kommet med solgardin på sideruten bak? I dørene altså? I såfall kunne jeg tenkt meg det Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2006 ja har det og jeg har det :)den er dritt tøff.elektrisk :) trykker på en knapp så har jeg PUFF solgarding i bakruta, men har ikke på side rutene det har ikke mv6 heller. men den jeg har i bakruta er orginal og ikke billig,elektrisk vettu.du kan jo kjøpe noe solgarding og smelle opp i ruta koster vel 200kr på thorsov.men men er jo ikke det samme (SKRYT SKRYT SKRYT!) hehe :ex_machin Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 ja har det og jeg har det :)den er dritt tøff.elektrisk :) trykker på en knapp så har jeg PUFF solgarding i bakruta, men har ikke på side rutene det har ikke mv6 heller. men den jeg har i bakruta er orginal og ikke billig,elektrisk vettu.du kan jo kjøpe noe solgarding og smelle opp i ruta koster vel 200kr på thorsov.men men er jo ikke det samme (SKRYT SKRYT SKRYT!) hehe :ex_machin Lag en liste over det utstyret du har på bilen da? så skal vi se hva jeg har som ikke du har;) og omvendt... Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 ok skal vi se om jeg husker alt da, alt elektrisk 4 vinduer varme i for og bak seter.' elektrisk rullgardin bak. ac. cd/rds tc nivå regu. elektriske seter. elektrisk takluke kjørcomp. faen det er alt du fikk i 95 på den.unntatt skinn.men det driter jeg i cd utgavens stoff setter er high class! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg