Bjorn Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 er nå tilgjengelig på hjemmesiden min http://home.no.net/bstensru/200sx/ (Track Days, Nürburgring 05.04.03) Tiden på 8:53 er etter at noe tid ble fratrukket for å kompensere for omkjøringen ved Grand Prix banen hvor det går i 40 km/t, sammenlignet med hvor lang tid jeg bruker på det partiet vanligvis. Det mest skremmende partiet på banen er faktisk ikke enden av Flugplatz hvor jeg når nesten 230km/t over bakketoppen der, men når det går bratt nedover etter den skarpe høyresvingen etterpå (Fuchsröhre). Der kan man holde full knall nedover og får en sinnsyk aks (hvis man tør) men må kutte svingene og hoppe litt på curbsen rundt 200km/t :eek: Holder du jernet ned der når du lett 220km/t i timen (jeg feiga ut på 200 :rolleyes: ) og får en vanvittig kompresjon i bånn, flere motorsyklister slår haka i tanken der nede. :D Legg ellers merke til den gale Golfen som kjører forbi meg mens jeg kjører forbi en annen! + en Ferrari F40 sinke ;) Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
900i-2.1 Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Takk for linken, du så jo ut til å ha endel filmer mv der. Får ta en nærmere kikk på til kvelden, spesielt på Grüne Hölle. Har dessverre ikke kjørt der selv enda annet enn virtuelt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Sinnssykt pen :) Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mai 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 De andre videoene er desverre ikke tilgjengelige enda, men skal fikse det ganske kjapt, har endelig fått plass til de igjen et sted :) Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 faen så pen bil:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Takk for komplimentet :D Kommer vel en tur på StreetMeet på torsdag ;) Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Hva slags dekoder har du brukt på "nurburgring2003.zip"? Den hekter seg etter 5 sek på min pc :( Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 DivX 5.0.5 (nyeste) Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 må kommentere at hjemmesiden var utrolig bra laget til, sykt enkelt og funksjonelt, mulig jeg kan bruke litt av kildekoden din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorn Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Hehe, takk for det, liker å holde det enkelt så jeg kan editere koden i notepad i stedet for tunge trege html applikasjoner :) Bare rapp så mye kode du vil, er jo ikke spes avansert da :rolleyes: Siter -Bjørn '95 Nissan 200SX (Project Racing) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by Bjorn Hehe, takk for det, liker å holde det enkelt så jeg kan editere koden i notepad i stedet for tunge trege html applikasjoner :) Bare rapp så mye kode du vil, er jo ikke spes avansert da :rolleyes: enkel eller ikkje det blir av og til et helvete når de som har laget en side finner en som likner mye og så oppdager at det er kildekoden deres, så de har brukt 70t i notepad på :D takker PS du kjenner vell til det allerede men editplus er et genialt html program, så slipper du den der svart/hvit hverdagen når du scripter <--- som du ser på avataren/bildet så er jeg en dreven scripter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg