Erik Holdaas Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Har litt rust på ene stolpen på bilen min, men det er ikke gjennomrustet. Hvordan anbefaler dere meg at jeg går fram for å få dette best mulig? Jeg tenkte å sandblåse det, men hvordan skal jeg behandle det etterpå? Her er et bilde av rusten: http://home.online.no/~oholdaa/Rust.jpg Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Sandblås, 2 komponent syregrunning, 2 komponent sparkel, 2 komponent sprøytesparkel, 2 komponent lakk. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 for meg så ser det desverre ut som om det holder på å gå igjenom ? :( prøvd på det samme selv, men sandblåser mer og mer så forsvinner mer å mer av stålet ogtilslutt er bilen full av sand innvending.. men får håpe på det beste ! :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Er det så rustete at hellet er borte der må du kappe bort engrepet område, sveise inn nytt, tinnsparkle, sparkle, grunne og lakkere... Kjenne etter om du klarer å stikke en skruetrekker igjennom, klarer du det så finn frem vinkelsliperen og begynn å kappe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Ligger nok rust imellom plateskjøten der så håpet er borte likevel. Bare å kappe. Ellers så er fremgangsmåten til Texascom korrekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 har prøvd som texascom sa å stikke en skrutrekker gjennom, og den ville ikke gjennom den.. det kjennes hardt og fint ut, og når jeg skraper på det, så kommer det fram blankt metall.. så tror jeg skal prøve å sandblåse det, og behandle det på en eller annen måte. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Spørs hvordan det er mellom platene der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 ja, men det får jeg vel ikke til å se uten å kappe opp det ? Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg