hulen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Felger med sommerdekk selges til 6500,- kr... Kun brukt i 2 mnd... Kostet 13000,- ny i fjor... Bare dekkene er verdt rundt 4000,- Dette er et røverkjøp uten like... Kan leveres i Trondheimsområde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_andreas86 Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 bilder? happyhappy Siter 92mod. VW Golf III Gti 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hulen Skrevet Februar 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2006 Her er en link til bilder av felgene: http://www.bilprodukter.no/html-sider/bildesider/bp-19.html De er 17*7,5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celispeed Skrevet Februar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2006 Hvilke dekk har du på de? merke... type... osv Kan du ta bilde av de? så slipper jeg å sende kompisen min på noen dekk/felger som er fordårlige? Har du kvittering på det? slik at jeg vet at de er så nye som du sier? Er en trønder som bare jobber her oppe i nord... :) Så hadde egentlig vært perfekt for meg å kjøpe og skifte felger hjemme. Så slipper jeg å flytte på de når jeg skal hjem igjen. Siter - Honda Accord CDTi 05mod - Audi 80 93mod (Pendlerbil selges!) - Toyota Celica 03mod (Solgt) :-( - VW Golf 99mod (Solgt) - Toyota Corolla 82mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 PM er sendt!! :magic Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg