_Kenneth_ Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Hei, på min 1991 S4 har jeg fått det problemet at dørhåndtaket inne på venstre fremdør ikke virker.. Det utvendig funker normalt.. Jeg har hørt at dette er et standard Audi problem, men ingen kunne si hva som egentlig er årsaken.. Vet noen det, så jeg slipper å demontere dørtrekket til ingen nytte..?? Må jeg ha nye deler..?? kenneth Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hi-rust Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Tror det går en wire fra håndtaket bak til låsen, måtte bytte denne på Audien min. Ta løs dørhåndtaket og dra i wiren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Demonter håndtaket på innsiden av døren (det du holder i når du lukker døren). Du kan da ta av dekselet foran døråpneren og skru av selve hendelen. På baksiden henger det en wire, denne kan ha hoppet av der eller på selve låsen. Sjekk også fastene for selve strømpa, da både ved håndtaket og ved låsen. For å komme til låsen må du av med dørtrekket, noe som er fort gjort. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Standar audi problem tror jeg, skjedde på begge bakdørene på min a4..wiren inni som er hoppet av trolig.. Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg