eVicez Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Flytter ned til kongsberg om ei stund tenker jeg. Lurer på hvordan bilmiljøet er der nede? Noe liv på kveldene? noe bra uteplasser, damer osv? Blir iallefall å cruise rundt i denne Civi'en Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er litt råning på kveldene ihvertfall.. var mye mer før såvidt som jeg har skjønt.. menmen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er vel folk ute å "råner" døgnet rundt sånn ca ja.. Blir bra å få en fin civic i byen ^^ Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Høres bra ut. j0k3r, hehe, ja blir spennende å komme til en ny by, nye mennesker, å ikke kjenne en eneste jævla person..:P Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titti Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Er vel folk ute å "råner" døgnet rundt sånn ca ja..Blir bra å få en fin civic i byen ^^ er jo flere fine civicer i byen.. har jo et par hatchback eller hva de heter og, ene har ihvertfall jævla fin lyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 OT: Godt du ikke sota rutene på den civicen iallefalL! OT slutt. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 uteliv=dårlig liv om kvelden=greit =damer DÅRLIG!. folk er veldig allright i kongsberg. mange rare skruer men ikke noe mer en andre steder:D mye 240 da:P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 mye 240 må til på plasser med litt bilmiljø, hehe :) Såklart har jeg ikke sotet rutene. De skal forbli blank, glass. Passer så godt til fargen på bilen. Med sotete ruter blir det seende uprofft ut, og harry/lite seriøst. Er sikkert nede i byen fredags kveld, så om noen kjenner meg igjen å tør å stoppe meg og vise meg hvor stripa går, så ville det bære vært fint..:P Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 går det fortsat en liten kadett i byen eller?..lilla eller no Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 At damene er dårlig stemmer forsåvidt ikke.. De bare viser seg ikke i byen hele tida.. :P Og hvis jeg ser deg på fredag, skal jeg nok få vist deg stripa ja.. Hehe! Mulig jeg skal innta alkohol til fredagen men da kan jeg peke, eller så får du holde av en plass i bilen.. :rolleyes: Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Jeg synes det er lite rånere ute om kveldene i Kongsberg, fredags og lørdagskvelder kan til tider være helt døde. Er mye mer rånemiljø i Rørvik som er en mange ganger mindre plass. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Helt døde er de nok aldri men.. ^^ Og når det gjelder det med at det er flere fine civic'r i byen her, så kan jeg bare si meg enig i èn av dem.. Den grønne til Oddiz som bor noen hundre meter fra meg her, er vel den eneste som er "fin".. :rolleyes: Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhenr Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Å finne stripa i Kongsberg er vel ikke vanskelig i det heile tatt. Har ikke vært der siden 2000 men skulle vel kjent meg igjen. (damn, savner alladins kebab) har selv bodd 2 år i Kongsberg. hadde ett helt greit uteliv der, men var vel litt bedre i Notodden til tider. Siter http://Http://www.hhenr.com/ 2000 Primera 1.8 gubbebil...ikke noe å skrive om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossieman Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 alladins kebab er digg:D hadde ikke oddi(z) cagiva? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Februar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 Er ikke som gode gamle tider der lenger. Drammen Gatebil var vel med på å få stengt beker'n da vi var på tur der. 30-40 biler med anlegg og nødblink lina opp. Sto i lågendalsposten samme uka. hehe. 2-3 år siden nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg