Han m Huå Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Lurte på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak i nye sideblinklys til min opel vectra A. Har noen stygge runde oransje sideblinklys på nå og vil helst ha svarte elle hvite. KAN NOEN HJELPE MEG???? Setter pris på tilbakemelidinger og svar. Mvh Han m Huå Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UrGe-BoY Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Her på Ebay f.eks. http://cgi.ebay.de/Weisse-Seitenblinker-Opel-Kadett-D-E-Cabrio-Vectra-A_W0QQitemZ8039132050QQcategoryZ57334QQrdZ1QQcmdZViewItem http://cgi.ebay.de/Schwarze-Seitenblinker-Opel-Kadett-D-E-Cabrio-Vectra-A_W0QQitemZ8039715275QQcategoryZ57334QQrdZ1QQcmdZViewItem En annen mulighet er jo å kjøpe sotespray...hvis du vil ha de svarte.. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Hei! jeg kjøpte meg universalblinklys på bilextra som jeg festa med dobbelsidig tape :op. Blei finere enn orginalblinklysa, men er vel bedre med orginallysa med tanke på demontering/montering ved skifte av pære, også holder vel kanskje orginalblinklysa litt tettere? (det er jeg litt usikker på, og om det har noe å bety der?) Jeg skifta mine pga pakningene rundt lysene var omtrent gått i oppløsning, så de holdt ihvertfall ikke tett... ser det så vidt her: Mvh Johnsen Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 En kamerat av meg monterte astfra F vite orginale på sin ble pent :) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Astra F eller Corsa C blinklys (ja de er nesten helt like) er populært og bruke. Noen bruker og hvite fra nyere vectra Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=1297 Litt langt-ifra-bilde, men på min har jeg astra g sideblinklys... Vet ikke hvor du får tak i men. Er hvertfall rått ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Kjøp Astra-G blinker. Er det peneste. Hmm... hvor kan man kjøpe det tro????? Jo på opel ja :lol Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 kjøb sideblinklys t astra på bilxtra. der har di blanke, blanke me litt sod, røde osv.... så klyppe du bare av det feste greiene på di å file litt så hive du på ein liden dobbelsidige tape på eina siå av blinklyse så bler d flott :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 men til dere som har kjøpt til astra f eller corsa c, hvordan fester dere disse, må de modifiseres litt eller passer d rett i hullet? D var vel astra f kameraten min hadde tidligere, han kjøpte seg nye sideblink til den... men hullene til blinklysa er noe annerledes/lengre enn på min vectra ihvertfall, så hvordan gjør dere her? Dobbeltsidig tape slik som jeg gjorde eller? Mvh Johnsen Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Februar 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2006 Du filer hullet så det passer den nye blinkeren.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Han m Huå Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 hmm, mangen goe altarnativer her. takker for svara. mn nå blir ikke sideblinklys prioritert først. klarte å fucke opp hullstillingen på bilen i går.:( kom masse snø sånn helt plutseli og jeg kjørte på sommerdekk. jeg prøvde å svinge i en svinge mn bilen ville helt motsatt vei. Å det endte med at jeg trykka venstre sia av bilen inn i en fortauskant som var gansge høy å ut i grøfta. så nå er ikke bilen kjørbar :( får fikse d som er gale å så blir d styling og tuning på meg etter d. Siter 89"VW Golf 1.8 Sport-->lowrideren (KNUST) Selges i deler!!!! 95"Opel vectra 2.0i16v-->Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg