Snowx Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Jeg driver å lurer på en bil som står LANGT unna (6timer bil hver vei). Noen som vet hva det kommer ca til å koste? Hvilke firmaer driver med frakt av bil? Tog passer ikke. Sindre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 http://www.autotransport.no frakt ifra drammen til mendig : 4800,- frakt ifra mendig og helt hjem: 5800,- (jeg bor ca 2 timer unna drammen) Mendig er like ved "ringen" i midt-tyskland. God service, og de har ingen transportskader eller noe på de oppdragene jeg har gitt de. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Anbefaler Hurtigrute! Fikk min bil igårkveld, og er veldig fornøyd med servicen Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 gjør en dagstur av det og kjør selv..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Da har jeg noen jeg kan prøve å kontakte ivertfall. Takker.. Kjøre selv er vansklig da jeg ikke har lappen og bilen ikke er kjørbar. Også dårlig med å få bil + henger til å kjøre 6timer :P Må nok betale for å hente i såfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg