2maz Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Har nå anskaffet meg en 97 mod e36 cab. Tråd kommer :) Men det er et lite problem. Jeg tok av hardtoppen på den for å inspisere kallesjen som jeg ikke hadde sett på siden det sto hardtop på den hele tiden. Og da oppdaget jeg at den elektriske funksjonen fungerte ikke. Det var ingen verdens ting som skjedde når jeg trykket på knapppen for å få taket opp. Dette kan jo være hva som helts da. Men håper på at det er sikringer eller rele et sted som ikke er helt bra. Eller en styreenhet hvis det finnes. Men tingen er at jeg ikke vet hvor disse tingene er i bilen. Noen som vet? Eller har ide om hva som kan være galt? Det fungerer å dra den opp manuellt etter man har løst nødhåndtaket. Mvh Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Problemet var en sikring som lå skjult baki bagasjerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Ordner seg for snille gutter happyhappy ! Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg