StigRoar Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 å du har 1881 inlegg momo!!! :P "hva er nummeret til bjarne betjent? blablabla" :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 åssen er det med nattklubber der nå?? er velvet åpent? eller den andre fjortisplassen? velvet og ... faen kommer ikke på navnet. ligger rimelig nerme hverandre! kebaben i gata ved gågata er konge synes jeg!! Du tenker kanskje da på beats? Er den eneste uteplassen med 18 år, så er mye ungdommer som samler seg der. Ja, er mye bra kebab i byen :) Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Hvis jeg skal anbefale en kabab sjappe,så må det bli aladins kebab v/kinoen/tinius olsen skole/Jonas B Gundersen.Den syns ihvertfall jeg er best.men det er nå bare meg da.hehe Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Jeg anbefaler Magasin Kebab på nybru enden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 kebaben på steglet! ENORM str å vanvittig god smak. 2-5min unna sentrum med bil Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Tar kanskje en tur, håper det kommer noen Am-car der også da Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Alle er hjertelig velkomne.Uansett merke,alder.o.s.v. Dette er rett og slett et treff for alle.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Er gøy å gå på treff om det er US biler der eller ikke :) Tenker det ikke kommer alt for mange av dem hehe Moro at Meguiars kommer, bruker bare dems progukter til bilen min. Eneste er at jeg heller kjøper rett i fra USA siden jeg får så å si alt jeg trenger for prisen av 1-2 flasker her i norge..men men. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 hehe. Mustang95, håper å se deg på treffet da :) Å vi håper på et knallbra streetmeet Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Skal prøve å få med meg en gjeng fra larvik på dette treffet! Er jo ikke såå langt unna larvik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Neida, larvik er ikke så langt unna. Så samle en gjeng å ta dere en tur :) Detta blir bra Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Disse kommer med stand på treffet vårt http://www.kanonlotteriet.no/ og faktisk,så starter dem loddsalget på dette treffet. Så vil du ha ny bil,så er det bare å kjøpe lodd. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Regner med å komme om det er fint vær :) Er det bare å møte opp og finne en plass eller er det noe system i det? Koster noe å komme inn? Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Det koster ingen ting å komme inn. Ang. parkering: det blir satt opp vakter som skal vinke på plass bilene.Så følg etter en med gul vest(nei,det er ikke politi eller biltilsynet,det er bare en stakkars medlem i kbg gatebilklubb som må jobbe.hehe) Jeg skal ha fint vær jeg.det er ikke snakk om noe annet. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjefsrånebærta Skrevet Mai 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2006 Var det slik at det var lovlig burneplass? Eller drømte jeg det i natt tro.. blah Uansett, jeg kommer! (Med eller uten reservedekk), men er ikke så kjent neddi der, noen fra strømmen / lillestrøm / jessheim osv. som har lyst å lage en kolonne jeg kan henge meg med på?? :) Du kan sikkert bli med gjengen som drar fra Jessheim den dagen.... vi har vel ikke snakket så mye om når enda, men er sikkert oppmøte rundt 13- 14 engang... Det skal jo skravles litt før man reiser. Jeg reiser selv nedover fredag kveld tenker jeg, men kan sikkert gi beskjed om når de andre reiser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg