eiaaa Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 register reima røik og noen ventiler gikk føyka. så jeg lurer på om jeg kan bytte fra b230k til b230a? er det mulig og enventuelt hva må jeg gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Skal du ha 230A toppen på 230K er det en lite intresang motor du får! 631 toppen på 230K har ikke noe forbrenningsrom, alt ligger i stempla! Så du skjønner tegninga??? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 du må nok enten skaffe deg nye ventil å renovere toppen, eller skaffe deg ny TOPP. du sier at noen ventiler gikk føyka, da har du vel av toppen og skjønner vel da at det ikke går å sette på noe anna topp en 631 toppen. så mulige løsninger er - bytt motor - bytt topp til ny 631 - renovere gamle toppen Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiaaa Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nja oki. er best og få tak i en ny K topp eller bytte hele maskina da eller?? jeg har en 230a maskin for 3 laken er det dumt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiaaa Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nei jeg hadde har ikke hatt den av men faen alle sier foskelig rund omkring noen sier deg går greit og bytte til 230a topp og andre ikke. men da gir jeg fan og kjøper en ny motor =) k motoren er vell ikke så mye og skryte av uansett?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 du får en sånn motor for 43 laken? hvordan laken da?:P ny topp, minst jobb ny motor = sikker på at det virker 100% husk at stempler osv får en god trøkk når det butter, har selv hvert med på at det har skjedd div ting, og vi ha rprøvd å bytte bare topp, men har måtte bytte motor seinere! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiaaa Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 3 tusen ja jeg vet at den er alreit. =) må jeg bytte ledningsnett for å få putta i en 230a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nei. trenger ikke det.. k-motor som virker er bra ! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Eg skal forklare. Toppen til 230k motor har ikke forbrenningskammer, alt ligger nede i stemplene. Hvis du setter på en 230A topp med forbreningskammer, så få du veldig lav kompresjon, tipper ca 7 til 1 .. greit hvis du skal ha en rimelig turbo motor. men motor vil bli litt slapp uten puste hjelp fra en turbo med så lav komp. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiaaa Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 nei den jeg skal kjøpe er en b230a men er ikke noe ledninger jeg trenger og bytte for at de ska funke?? er bare plug en play det?? jeg hører de sier at k motoren ikke er noe og skryte av?? og shimsa er vell vanskelig og få tak i vis ejg vill renovere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 de har på volvo Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg