COSNORGE Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja det meste har vel havna blant kjentfolk her på forumet, har igjen noen smådeler som er lista opp i annonsa på auto.db. har du fått skuffa den unna? Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 :) veit ikke om 940 front akkurat nå, men sier i fra hvis jeg domper over noe! jævle kule bilder. skjelden du bare flika over bryten til bremse kretsen bak og plattan i mattan fan, å begynte å burne. he he svensk norsk da, fått det på hjernen etter å vært litt for mye hos en vis gærning i kongsberg som slader amis, fan;) har du fått høggd den nå. var jo med å røska av gr.a vingen og dash. var verktøy gutten din den lille timen. trenger en 940 front jeg, men snakker sikkert med deg oppe i sigdal. snakkes Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knaur14 Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 ej hadde et jevla rått bilde som ej fann (faktisk betalte for å sjå alle bilda) på gatebil.no for ei stond sida.. ej må innrømme d ej vart litt sure når ej såg at bilen skulle høggast i ei annonse på autodb. fe håpe neste bil blir like fine då! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Februar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2006 blir bra å se nyskapningen på banen i helga og den selholm spaken, er det alt fram til kassa? trenger noe som holder der serru og hvordan medbringer er det inn på mellomakslingen, med hardykobling eller med ledd, jeg trenger med ledd da den nye kassa er med ledd og gamle med hardy :/ Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Februar 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 Sellholm spaken er jeg litt usikker på, har alt du trenger, men ser ut som om den er sveisa sammen med orginal staget inn på kassa?? uansett så funka'n bra på bilen jeg hadde, merker ta den jeg har nå er lengre mellom gira og litt mere slerkete. Braketten i bakkant følger også med. Mellomaksel er av den typen som er skrudd med 4 skruer i begge ender, husker ikke om det heter Hardy eller ledd :) blir bra å se nyskapningen på banen i helgaog den selholm spaken, er det alt fram til kassa? trenger noe som holder der serru og hvordan medbringer er det inn på mellomakslingen, med hardykobling eller med ledd, jeg trenger med ledd da den nye kassa er med ledd og gamle med hardy :/ Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hihi, jævli råe bilder! Må se å få no fart på prosjektet mitt og snart... :( Er jo så kaldt og jævli nå om dagen. Alt for mye snø er det og.. -ikke morro :( Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkemann Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 R Å T T ! ! :) Siter *volvo 240 glt 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Februar 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2006 hvilke spacere og innpress hadde du på de compomotive felgene? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COSNORGE Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 ET 0 ikke spacer!! hvilke spacere og innpress hadde du på de compomotive felgene? Siter 96 960 T5 06 ML320CDI AMG 02 A4 1.8 TQ S-line // Gatebil Crew // Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg