AzE Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 hei lurer på hva folk liker å høre på i bilen.....og da mener jeg ikke når du skal kjøre bestemor i kirken. men når det skal smelle godt, uten mcdonalds neger i baksete. tenkte litt på Run DMC, feite beats..... få navn på noen sanger her då..:) Siter AzE Aerox RF Sporstanlegg street slicks lcd dashbord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Disturbed helt klart....! Fort kjøring... Crusing.. Jameriquai eller hvordan det skrives.. noe av det ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Trance funker alltid, om det er i bilen eller ei. Kjører jeg alene eller med kompiser, så er det trance som teller... Hører selfølgelig på annet innimellom, men ikke ofte. Hører av og til på radio, hvis eg henter mamsen på jobb eller no..... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Her går det alt innen Punk og Nu rock Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Hvis det er den riktige go`bassen du er ute etter så ,er rap tingen "Jay z - Big pimpin" og diverse Ja rule f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Paul oakenfold - Ready Steady Go <--anbefales! kazzer - pedal to the metal turboneger med sell your body og fuck the world. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 trance for harde livet :) Driftwood - freeloader Konge låt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Originally posted by Apsis trance for harde livet :) Driftwood - freeloader Konge låt! Må ha trance ja .... Bare et problem at alt for mange horer på bygda synes trance er helt for jævli å høre på.... Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet Mai 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2003 Trance er helt klart best musikk, det er mye bedre enn sånn haltene neger rap. Men om du skal ha bass så er kanskje rap hakket bedre i noen tilfeller, men ihvertfall den trance sangen som jeg syntes det er deiligst bass i er helt klart: "Dj Gee More - Bora Bora Ibiza - 01 - Buzzy Bus - Jump" riktig nok jævelig gammel, men mmmmmm last ned å hør på anlegg med skikkelige 15" så skjønner dere hva jeg mener:cool: Kuleste rap sangen er ihvertfall: LL Cool J med Phenomenon:cool: Også rimelig feit bass i luniz - i got five on it, Jay Z feat Foxy Brown - How Nasty Can You Get last ned litt Ruff Ryders, DMX å lignende. mye fin bass der;) Men det er jo en grund til at: Ladys Love Cool James :cool: Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AzE Skrevet Mai 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2003 mye fett her rap er jo klart best då men....feiteste bassen med mindre man hører på galaxee...hehe får adde en sang selv da: Cypress Hill - lowrider...feit beat jah og busta rhymes - truck volume enjoy Siter AzE Aerox RF Sporstanlegg street slicks lcd dashbord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Culture Beat - Mr.Vain... Nr1! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Mai 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2003 Mpeople (Fresco albumet) Billie Ray Martin med Honey Dire Straits Darude Mike Koglin med On my Way ft Beatrice Fourplay Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 så det var nevnt Disturbed her må nesten nevne Drowning Pool også... ikke trance akkurat, men bør absoultt nevnes.. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Har ingen nevnt Yello? Jungle Bill, Fat Cry? Svært standard bilstereomusikk vil jeg si.. "Culture Beat - Mr.Vain... Nr1!" Jepp, den er knall. På samme CD har du også Rocket to the Moon, eller noe, og adelante. Den siste er knall på bassen mener jeg å huske. "Mike Koglin med On my Way ft Beatrice" Helt enig, har noen andre hørt den altså? Aner ikke hvor jeg fikk den fra, men den er digg. Ikke glem Scooter da, skikkelig ræggemusikk, She said Move og sånn :D Zebras crossing the street, coldwater canyon, scooter er ganske misforstått mener nå jeg, problemet er at det eneste uinnvidde hører er de ostete hitene, det er faktisk CD-fyllet som er verdt å høre på. Anbefales for alle som eier en Magik- eller In Search of Sunrise-CD mp3-filer er jo ikke så store, får rippe en skikkelig scooter-schlager senere og legge opp her.. Hvis det er lov da Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mai 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2003 Ah, når jeg får meg lappen SKAL det spilles gamle 2 Unlimited med "No Limit".. hahaha. Den er PHET :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg