Gå til innhold

Bildilla Spring Meet

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

Hehe, så litt på soarern jeg og, ble litt skuffet når jeg så automaten,

men det er da min mening. Ikke min skyld at du ikke kan å gire

lermax :P hehe

 

Hva er bråstoppen og veltepeter? Skjønner at det har noe med og bråstoppe

og noe med å velte og gjøre, men ikke mer..

 

Veldig få Soarer med manuel giring. Og viss du hadde vist at automaten drar til 6800 før den bytter gir ( på power instillingen ), så tror jeg du hadde blitt tilfrets også :) Soarer miljøene rundt i verden mener faktisk at automaten slår manuel bilen på nesten alt!! Bare litt tregere på 0-100.....

 

Bråstoppen er en bilbelte simulator, og veltepetter er en simulator for bilvelt!! De ville fått opp øynen til mange! :)

 

Her er et par bilder fra Søndagen da.

 

DSC_3865%20copy.jpg

 

DSC_3868%20copy.jpg

 

Mye mer kommer på Bildilla Magasin i løpet av uka!! :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Samme her. Var ikke satt av plass til oss heller. Men fikk pressa oss sammen oppi et hjørne bak der, fordi vi kom såppas tidlig.

 

Ja jeg beklager dette altså. Det var en missforståelse av han som måtte trå til og dirigere bilene. Han skulle egentlig ikke ha denne jobben, men da 2 andre ikke duket opp, så trådde han til.

 

Jeg ble selv springende rundt for og fikse andre ting, og da jeg oppdaget problemet så var det alt for sent. Dette skal det bli forbedringer på til neste treff, det kan jeg låve!!!

 

Det vil bli satt inn flere til og dirigere biler fra starten, 1 holder ikke, burde vært 3. Og det var planen..... :( Men så dukket ikke de 2 vi hadde blitt lovet opp :( ). Vi ble hengende etter da AB motor hadde problemer med bussen sin, og derme kom alt for sent. Dermed ble de min jobb og prøve og holde oversikt over de personen/firmaene han hadde hatt kontakt med. Og det tok meg bort fra og holde den større oversikten over hvordan vi skulle fordele plassene til klubbene.

Jeg kan ikke annet en og beklagge dette igjen!!

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår