Gå til innhold

Bildilla Spring Meet

Ranger emnet


lermax

Anbefalte innlegg

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er første Bildilla treffet over, og det gikk vel sånn ok.

 

Vi planelegger og gjenta dette treffet til høste, og det er derfor meget viktig og få synspunkter på hva som var bra, og hva som kan forbedres.

Alle forslag mottas med takk!!

 

Det var vel et sted mellom 150 og 200 biler innom i løpet av treffet, og det sier vi oss fornøyd med. Planen for høsten er og slå dette tallet da!!

 

Det har også blitt lagt fra forslag om ennå et ekstra treff i løpet av sommeren, men dette må vi komme tilbake til!!

 

Eller så vil jeg få takk dere som kom, med at dere var flinke og kastet lite søppel. Det var en grei oppgave og rydde plassene. Dette er ment som en STOR honør til dere!!!!!:) :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et ganske bra meet, godt arrangert, uten at jeg vet hvor

vanskelig\lett det er og gjennomføre noe slikt.

Været var jo ganske greit, 13 grader og noe skyer.

 

Dere har iallfall jobba godt i forkant, med å få med firmaer

til å kjøre stands og vise fram litt demobiler og plassen var

jo genial til å arrangere på. At folk stilte ut på baksiden, og stands osv

på forsiden var jo konge!

 

Mine tips til neste:

-Flere stands, ikke at det var for lite idag, men

mer å se på er jo ikke dumt

-Flere klubber, gjerne med slike flagg som toyota hadde.

-Mer action, vet ikke hvorvidt dette er mulig, men burning kanskje?

 

Edit: Og en ting til, jeg sovna av til møtet med kompisene mine,

og fikk det litt travelt, så kameraet lå fint hjemme :(

 

Noen andre som tok bilder?

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tips til neste:

-Flere stands, ikke at det var for lite idag, men

mer å se på er jo ikke dumt

-Flere klubber, gjerne med slike flagg som toyota hadde.

-Mer action, vet ikke hvorvidt dette er mulig, men burning kanskje?

 

Helt klart enig med deg der ja!!

Det er alt ting på gang i forhold til mer action. Trygg trafikk har noe morro og komme med også. Og han som kom fra de, var gira på og få til ennå mer på neste treff!!

Flere firma stands helt klart!!

Toyota flagene var med på og vekke folk som ikke hadde fått med seg at det var treff, så gjorde en ok jobb. Jeg vet om folk som stoppet opp, på grunn av flagene. Så kjørte de hjem og hentet ut bilene sine!!

Vi skal også se på spiker og mer actin den veien også. Vi har alt følere ute der også.

Burning vil nok bli vanskelig på den plassen vi har... men vi vet aldrig?

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få sagt at dette var et bra treff. Kanskje ikke så godt organisert som jeg trodde, men det gikk greit. Så ikke noe til Bjørnstad og Automote.

 

Vi sleitt litt i starten da enkelte ikke fikk kommet seg på plass i tide.........

Og der med ble det mye ekstra løping for og prøve og fikkse problemene som oppstod p.g.a. det :(

 

Værken Bjørnstad eller Automoto møte opp... Var litt skuffende egentlig, og det gjorde at vi ble stående og holde opp plasser for de veldig lenge også. Hadde vi vist at de ikke kom, så kunne vi nok satt opp klubbene mye bedre. Men jeg rakk ikke selv, og følge med på dette p.g.a. andre ting som manglet i starten. Men jeg tror nok vi skal komme tilbake til høsten, med et ennå bedre treff da!! Man lærer jo av sine feil også da :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kom med 6biler fra verdal,å alle de andre,utenom meg,dro nesten med engang.. dårlig gjort synes nå jeg..

 

jeg kommer GARANTERT på deres neste treff også:)

 

Det tok litt lang tid før db draggen kom i gang, p.g.a. andre forsinkelser på morgene, og det var vel med på at enkelte dro tidlig også.

Men dette skal det bli gjort forandringer på neste gang. :)

 

Trygg trafikk snakket om og ta med mer utstyr neste gang også, "bråstoppen" og "veltepeter" er mest trolig der neste gang +++++

 

Kom med all forslag, og ikke vær red for og krittisere det dere mener vi skal fikse. Bildilla treffene er for entusiaster og av entusiaster!!

 

Jeg håper og få lagt ut en del bilder fra treffet snart, men 12-16 timers arbeidsdager denne uken, så rekker man ikke alt med en gang.

 

Etter treffet på Søndagen, så måtte jeg personlig bruke noen timer bak rattet på Bildilla Soareren. Da den går på prøveskilter ( supraskilt ), så må man bruke den når man kan. For det som ennå ikke har fått det med seg, Bildilla Magasin skal lave en egen bil, for og ha med på treff..

En Toyota Soarer 2,5 TT, med 280 hk 0-100 på ca. 6 sek med automaten. Jeg fikk kjendt litt på den for første gang på Søndagen, og den flytter på seg!!! Man bruker minimalt med tid på og oppnå fartsgrensa på 90 sonen altså :)

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så litt på soarern jeg og, ble litt skuffet når jeg så automaten,

men det er da min mening. Ikke min skyld at du ikke kan å gire

lermax :P hehe

 

Hva er bråstoppen og veltepeter? Skjønner at det har noe med og bråstoppe

og noe med å velte og gjøre, men ikke mer..

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår