Gå til innhold

Tråden om min 318 is coupe 1994 mod

Ranger emnet


Lindborg

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge ut litt om bilen min da. Kjøpte bilen som vrak ca januar 2005. har ikke stresset med å gjøre den i stand for jeg skulle bare ha den ferdig til bursdagen min og det gikk!! (nov 2005) men nå har jeg skjønt at den egentlig aldri er helt ferdig, finner stadig nye ting som går an å fikse på..

Slik så den ut før jeg begynte på den:

EPSN0538.jpg

 

Litt informasjon om bilen:

 

BIL: Bmw 318 is coupe 1994 mod

 

Eier: Thomas lindborg

 

Interiør : Orginalt blå stoff stoler, m-tech girkule planer om litt mer m-tech stuff..

 

Eksteriør: Seidl front/bak fanger med DTM spoiler og hella grøftelys, Chrome grill, Chrome m3-speil, Chrome angle eyes, Chrome sideblinkere rundt om, m3-baklykter, simons DTM eksosanlegg, Rieger bakrutespoiler, m3-lister, m3-vinge m/bremselys, Sidewings, e46 og bad look lister på lykter.

Hjul Welin Chrome felger (cerberus) 225/40/18"

 

Har sotet alle rutene mine med blå film, gjort av artsolution på gjøvik.

Har lakkere dør håndtakene mine i samme farge som på bilen.

Har også sveist igjen bakluka mi!

(ikke bildet av dette enda)

Greide å kjøre på noen is klumper for ei uke siden så fangeren ble ødelagt, men nå har jeg fiksa den og den skal lakkeres til uka. skal ta bilde av den da med lakkerte dør håntak og med blå film på ruter! (BLE NICE!)

 

Stereo: 900w Rockford Fosgate forsterker (Punch), 12" Rockford Fosgate bass element (Punch), 300w 3 veis pioneer front høytalere, DEH-P8600MP Pioneer spiller.

 

Motor: ganske orginal 318 is med 140 hk, men har K&N filter ihvertfall.

 

Understell: H&R senkesett (fjører og dempere)

 

Fremtidige planer: Kjøpe meg M3!

 

EPSN0120.jpg

 

EPSN0121.jpg

 

EPSN0123.jpg

 

EPSN0119.jpg

 

EPSN0122.jpg

 

250405763.jpg

 

250405761.jpg

Her er altså anlegget mitt!

250405760.jpg

 

P1010023.jpg

 

P1010034.jpg

 

P1010030.jpg

 

P1010050.jpg

 

P1010058.jpg

Flere bilder kommer!

Lindborg

 

 

Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod

VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til forumet :)

Må si jeg likte bilen din meget godt, forutenom fargen på interiøret.

Clean og pen stereoinstallasjon også. Men får du noe særlig med trykk inne i bilen med en slik løsning?

 

La merke til at du har analog klokke.. Jeg har liggende en digital klokke med utetempføler, om du er interessert ;) (send PM om du er..)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil! Ser ut som at du har god peiling ;)

 

Dersom du bytter til et Vader-interiør, samt setter på en annen frontfanger (original M-Tech front me M3GT-leppe, eller Rieger Infinity front) og 97-mod nyrer, så blir bilen fullkommen!

 

Lykke til videre! :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil! Ser ut som at du har god peiling ;)

 

Dersom du bytter til et Vader-interiør, samt setter på en annen frontfanger (original M-Tech front me M3GT-leppe, eller Rieger Infinity front) og 97-mod nyrer, så blir bilen fullkommen!

 

Lykke til videre! :)

 

 

Org M-tech front med den hekkfangeren der? Det blir iaf feil

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Org M-tech front med den hekkfangeren der? Det blir iaf feil

 

 

Og hvorfor skulle det bli så stygt? Har en kompis som hadde en 318iS med samme/helt lik bakfanger og M-Tech frontskjørt me M3GT-leppe - og den bilen var i alle fall Midt-Troms peneste E36 :)

 

Men bevares, det finnes sikkert bedre kombinasjoner..

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet :)

Må si jeg likte bilen din meget godt, forutenom fargen på interiøret.

Clean og pen stereoinstallasjon også. Men får du noe særlig med trykk inne i bilen med en slik løsning?

 

La merke til at du har analog klokke.. Jeg har liggende en digital klokke med utetempføler, om du er interessert ;) (send PM om du er..)

 

 

jo takk! joda får ganske bra trøkk faktisk, kunne kanskje ha fått bedre hvis jeg hadde gjort det anderledes, men det vet jeg ikke. basseren sitter inni en bass kasse som står bak veggen da, som det er riktig volum som det skal være på den basseren.. men hvordan er det å montere den klokka og temp måleren da? er kanskje int..

Lindborg

 

 

Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod

VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk! joda får ganske bra trøkk faktisk, kunne kanskje ha fått bedre hvis jeg hadde gjort det anderledes, men det vet jeg ikke. basseren sitter inni en bass kasse som står bak veggen da, som det er riktig volum som det skal være på den basseren.. men hvordan er det å montere den klokka og temp måleren da? er kanskje int..

Tja, nå husker jeg ikke helt i farta hvilke ledninger som skulle hvor, men er ganske greit å koble om man har et skjema å gå etter.

Mener den må ha konstant styrestrøm, slik at klokka "teller" når du slår av bilen, samt ei ledning inn slik at den slår seg på når du slår på tenninga.

Tempsensoren kobles på en av ledningene, og andre koblingspunktet på sensoren til jord.

Bare send pm om du er videre int. :)

1999 BMW E46 320d - Konebil

1991 BMW E36 320i 24v Sedan - Go'bilen m/M50B25 & respirator

1988 Ford Sierra 2.0CL - Vinterkjelke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, nå husker jeg ikke helt i farta hvilke ledninger som skulle hvor, men er ganske greit å koble om man har et skjema å gå etter.

Mener den må ha konstant styrestrøm, slik at klokka "teller" når du slår av bilen, samt ei ledning inn slik at den slår seg på når du slår på tenninga.

Tempsensoren kobles på en av ledningene, og andre koblingspunktet på sensoren til jord.

Bare send pm om du er videre int. :)

 

ok. Hvor mye skal du ha for den da?

Lindborg

 

 

Audi TT 2.0l TFSI 2008 mod

VW Passat stv 2006 mod 2.0l 4-Motion Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår