Stingher Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sånn ser det ut hos meg. Prøvde med å bare borre huller først, men det blei det ikke no særlig med lyd av. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Sånn ser det ut hos meg. Prøvde med å bare borre huller først, men det blei det ikke no særlig med lyd av. Du har fjærnet for mye av boksen din, har blitt mye bedre lyd hvis du kun har borret små hull.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Og hvis du absolutt skar ha seleputer så kjøp noen med audimerke på! :) hehe Det har jeg bestilt meg! Og jeg sendte melding til selgeren om at visst dette blir seende fjortiss ut, eller skikkelig b0gish, så får'n de tilbake! Det skal se ånkli ut i disse bilene. Slik ser de ut de jeg bestilte 4stk av. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Prøvde som sagt med å borre mange huller først, men blei ikke den samme sugelyden som det er nå, syns jeg. Men jeg kan prøve å borre litt hull i et isboks-lokk og legge over og se åssen det høres ut. Her er det belteputene jeg har. Veldig fornøyd med de, er ikke no jallagreier hvertfall. Sort brodert i alcataraskinn. http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SP1090RN&vg=1385&vgpath=Varekategorier/1394/1385 Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Det har jeg bestilt meg!Og jeg sendte melding til selgeren om at visst dette blir seende fjortiss ut, eller skikkelig b0gish, så får'n de tilbake! Det skal se ånkli ut i disse bilene. Slik ser de ut de jeg bestilte 4stk av. Ohh! Er på jakt etter noe slikt jeg også! Ser itte bildet du har lagt ut men. Hvor kjøpte du de hen? Stingher: Luftfilterboksen sitter lettere til på motoren din ser je. Og som ut som du har fjerna litt for mye egentlig. hehe. Jeg vet jeg har noen små hull i bunn av luftfilterboksen min, og så snart je har peeng blir det greenfilter :) Var en som sa til meg engang at man får grøvere lyd av å borre noen hull, istede for å fjerne halve sida på boksen... Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Skal se om jeg kan få laget en kjørevideo i løpet av dagen :) Er veldig fornøyd med lyden egentlig. Men skal prøve med et isbokslokk også, med mange hull i bare. Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Får du ikke opp bildet? ånei.. Det lå.. vent litt så skal jeg ul'e bildet på egen site, og legge inn bildet på nytt.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Akkurat slikt je er ute etter Salms! :) Hvor kjøpte du det og pris? Leveringstid? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet November 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Fikk tatt non klipp med kameraet, blei ikke helt bra kvalitet, men hører sånn ca åssen lyden er med pipercrossfilteret. Lydklipp: http://home.hia.no/~jonei04/bil/CIMG1580.WAV Videoklipp: http://www.boxdesign.net/CIMG1584.AVI Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Her er min luftfilterboks, litt størrehull en "Stingher" sitt. Er bra lyd, brommer godt når man gasser på. Jeg tror det er bedre lyd med 1stort hull, enn små. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Fikk tatt non klipp med kameraet, blei ikke helt bra kvalitet, men hører sånn ca åssen lyden er med pipercrossfilteret. Lydklipp: http://home.hia.no/~jonei04/bil/CIMG1580.WAV Videoklipp: http://www.boxdesign.net/CIMG1584.AVI Fin lyd :D Ganske lik lyd i min også. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Fin lyd! Trur du eg kan få lika fin lyd i min eller? Kva må eg kjøpa? Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Fin lyd! Trur du eg kan få lika fin lyd i min eller? Kva må eg kjøpa? Lag hull i luftfilterboksen ;) Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Knut_ Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 Hehe, første jobb imorga når eg kommer heim:) Siter Audi S4, 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 23, 2006 Rapporter Share Skrevet November 23, 2006 men syns vel ikke akkurat at sparcoputer i alcatara er så fjortis, mer racingprega vil jeg si. Har du Sport stoler med 4 punks seler kan jeg vel nesten si meg ening, men ser bare litt rart ut med orginal sete og belte. men bare min mening. Sæther Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg