Ole-H Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 Vinterdekk 4x100 ca 1 år gammel gummi. på stålfelger. Du får med hjulkapsler^^ intrs. eller ikke? enten det eller så går jeg på bud 600,- Trur jeg må stå over felgene dine. Er ute etter alu felger til vinterhjul. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jannis- Skrevet Februar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 hei... har en hel golf gti 8v som jeg holder på å plukke sund... det står i den en defa alarm, men magler fjernkontrollen til den. instrument med kjørekomputer har jeg. gti stoler stoff/sky med skikkelige gode sidestøtter, felger, bremsekraftforsterker, osv.... eneste som ikke er brukbart er motor og et par ruter:P:P send pm hvis inntresse da... er inntrisert i focal settet... Siter 99 Bmw e46 (sommervogna:P) 99 Passat 1,9 tdi syncro (bruks) 95 Passat 1,9 tdi (bruks) 69 Volvo b59-60 (partybussn) mulig selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 det jeg trenger mest er komplette gti bremser forran og bak... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Bump Beklager, men hadde helt glemt bort denne tråden. Skal sende pm til brukerene som har gitt bud om dem fortsatt vil ha dem, ellers begynner vi på 100,- Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har dynamo til Golf II, orginale sota baklykter, komplett sett med ruter. Ellers har jeg noe annet småtteri liggende her hjemme. F.eks 3 grilller, frontstykke til lyktene. Men dårlig med GTI deler desverre:( Men rop, hvis det er noe du trenger:D Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 100kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg