Gå til innhold

Min Opel Vectra B 98 mod.

Ranger emnet


Vectrababe

Anbefalte innlegg

Etter et massivt press fra kjærsten min lager jeg her en tråd om bilen min... Han påstår at det er ganske morro siden jeg har en del planer for bilen. Men vi får se! Kankje er det gøy?!

 

Vel, litt om bilen:

 

Opel Vectra 1,8i 16v

1998 mod.

Orginale alu på sommerhjul

Penere alu på vinterhjul

 

Kommer til å legge ut bilder og info om hva jeg gjør med bilen. Økonomien er litt trang, så vi tar ting over tid!

 

Her er det noen bilder av bilen:

 

Vectra001.jpg

Vectra002.jpg

Vectra003.jpg

Vectra004.jpg

OpelVectra003.jpg

98' Opel Vectra B

 

Les om bilen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stilig! Panserforlenger er vel penare enn øyenskugger er'kkje det?

 

Angåande setetrekket og trekket i dørsidene dine: Skal ha meg vectra 99' snart som har slikt mønster/farge. Og det eg lika minst med den bilen er nettopp det :(

PS:Broder'n har svart stasjonsvogn astra 98' eller 99' med nydelig blå rutete trekk <3 *lyst på sånt*

(kan ta bilder av det og spørr her på forumet om noken veit om det er mulig å skaffe slikt)

 

 

Stå på! Blir bra det her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert noe her. Men det har ikke skjedd stort heller... Det som har skjedd er at en fyr rygga på bilen min og skadet døra...

 

1a2e5833.jpg

 

Men nå har jeg fått den embelemfrie grillen også! Fikk den endelig etter noen måneder med venting! Heia Autospar!

 

Vectra005.jpg

 

Da var det bare å sette i gang å få av den gammle grillen!

 

Vectra006.jpg

 

Men da jeg skulle sette på den nye grillen blei jeg en tanke skuffa... Passformen var ELENDIG! Det var for kort avstand mellom de øvre festene. Mangla vel ca 0,5 cm... Nok en gang heia Autospar...

98' Opel Vectra B

 

Les om bilen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få den av så må du vist ødelegge den, er ikke værre enn det ;) Har hørt at den er limt på, men hvis du er heldig så kan du klare å slite den av. Men hvis du skal fyre på ny girkule så er det jo like greit å trashe den gamle. Sikkert en deilig følelse ;)

 

 

Edit: Fortell hvordan det gikk da i såfall om du skulle prøve det :)

Opel Vectra 1997 hatchback

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert noe her. Men det har ikke skjedd stort heller... Det som har skjedd er at en fyr rygga på bilen min og skadet døra...

 

 

Men nå har jeg fått den embelemfrie grillen også! Fikk den endelig etter noen måneder med venting! Heia Autospar!

 

 

 

Da var det bare å sette i gang å få av den gammle grillen!

 

 

Men da jeg skulle sette på den nye grillen blei jeg en tanke skuffa... Passformen var ELENDIG! Det var for kort avstand mellom de øvre festene. Mangla vel ca 0,5 cm... Nok en gang heia Autospar...

 

Heisann...tenkte jeg måtte blande meg inn... Grattis med bra valg av bil:D

Så synes jeg så synd på deg ang bulken....så jeg tenkte kankje du var interessert i en ny dør og sideskjerm?? Har det liggende skjønner du:D

 

Lakkering og montering fikser jeg også....

 

Bortsett fra det har jeg mye annet snacks jeg skal kvitte meg med til Vectra b:

 

- Sportsratt m/airbag

- Sommerfelger

- Facelift frontlamper

- Sport luftfiler (greenfilter twister)

- Dobble bakpotter

 

Siden du ikke bor så langt unna meg, kan jeg tilby montering:)

 

PS! Har mye annet av orginal deler, hvis du skal trenge noe...så si ifra:)

+ Opel Vectra B 99mod - Full stylet!!

+ Opel Vectra B stv 98mod

+ Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil*

+ VW Golf 3 96mod

+ VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...tenkte jeg måtte blande meg inn... Grattis med bra valg av bil:D

Så synes jeg så synd på deg ang bulken....så jeg tenkte kankje du var interessert i en ny dør og sideskjerm?? Har det liggende skjønner du:D

 

Lakkering og montering fikser jeg også....

 

Bortsett fra det har jeg mye annet snacks jeg skal kvitte meg med til Vectra b:

 

- Sportsratt m/airbag

- Sommerfelger

- Facelift frontlamper

- Sport luftfiler (greenfilter twister)

- Dobble bakpotter

 

Siden du ikke bor så langt unna meg, kan jeg tilby montering:)

 

PS! Har mye annet av orginal deler, hvis du skal trenge noe...så si ifra:)

 

Nå kommer det til å gå for a! Hehe!

 

Men kan du ikke sette på noen priser da? Vi deler budsjett skjønner du.... Hehe! Ikke det at jeg har så mye å si der siden jeg brukte feriebusjettet på bil, men hadde vært greit med et prisoverslag og kanskje noen bilder?? :)

97' Transporter T4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår