kosbært Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 jeg har et problem.. tror jeg vet hvor feilen er,motoren fusker og kveler seg innimellom.. og jeg skulle sjekke hva det var i dag.. så jeg lot motoren gå,mens jeg rikket på alle ledningene i motorrommet ( nei jeg tok ikke i pluggledningene ) :P hehehe men så kom jeg til den boksen mellom innsugsmanifoilen og luftfilteret.. og da kutta bilen.. hva gjør den boksen? tror det er kontakten til den som er litt rar... Siter Robert 24 år nes i akershus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanor Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Er det den boksen som er skrudd fast til lokket til luftfilteret du mener? Det er ihvertfall luftmengde måleren din.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 hvis den er fucka så får du de syndromene som du nevner der.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Prøv forgasserrens inni og vaselin og reingjøring i stikkeren, evt ta opp og gjøre rein "børstene"... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg