Memph Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Heisann Vi har kjøpt en 2000 mod stv passat, og der står det i en wolksvagen beta radio i, og den ønsker jeg å fjerne, men vi har ikke fått slike "pinner" til å fjerne den med, har dere noen gode råd hvor jeg kan få fatt i slike? Selges/gies dem bort på en wv forhandler? mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Heisann Vi har kjøpt en 2000 mod stv passat, og der står det i en wolksvagen beta radio i, og den ønsker jeg å fjerne, men vi har ikke fått slike "pinner" til å fjerne den med, har dere noen gode råd hvor jeg kan få fatt i slike? Selges/gies dem bort på en wv forhandler? mvh M Er det Blaupunkt radio? Ofte det som sitter der.. slike pinner får du kjøpt hos http://www.biltema.no .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Memph Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Heisann http://www.biltema.no/Archive%5CProduct_images%5C31%5CLarge%5C31-546_l.jpg hvis det er disse du mener, så tror jeg ikke de passer.. der som en må "stikke" disse pinnene inn, er det helt flatt og bredt, skal prøve å ta bilde av det. Etter det jeg har fått høre, så må en viss på (merke)verksted for å få tatt ut radio'en pga av at de var noen spesielle pinner en måtte ha på grunn av sikkerheten sa han. De var visst nok ganske dyre. mvh M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ingen radio sitter så fast at man ikke kan trikse den ut.. Klippet selv til noen slangeformede tynnplatebiter engang. Måtte få ut den originale spilleren som sto i bilen jeg hadde kjøpt.. Kom med et bilde så kanskje vi finner ut noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg