Mad_Maxx Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Øhh, selge dem? Sikkert noen som vil kjøpe felgs Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Såså,jeg bare kødda. Fikk forresten en hyggelig telefon fra en kar tidligere idag som har alt jeg trenger av deler for å gjøre den i stand. Det eneste han ikke kunne selge var tid til å gjøre jobben. :bump Delene var ikke gratis,men absolutt overkommelige så jeg lurer på om jeg skal beholde bilen allikevel... Ja,jeg er et rotehue! :confused: Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Drittøff bil da;) Kan jo ikke la den bli pressa! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Beste er jo å beholde den selv da! Flott du fant deler :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Da blir det mere kjeks å finne på Østfoldveiene da jo! :P Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Suss suss Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg