Siggen Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 va så lenge sia jeg laga en bilmodd nu, så måtte bare teste å modde en bil.. ble nesten ferdig, men gidd ikke mer.. fordi e lei nu..:P det e småfeil her å der men vet ikke om æ gidd å rette dem opp.. og VET bakgrunn ser litt fucka ut her og der, men gidda ikke prøve få det til å se bra ut.:) original: Modd: (originalstørrelse 2048x1536 men gidd ikke poste den her) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Februar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2006 Rå modd, men jeg syns breddingen rundt hjulet bak var litt blurry! Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2006 jævlig rå, men som nevnt, bredding bak, oxo ser felgen litt rar ut der bak. oxo kanskje vurdere å gjørra noe med de orange blinklysa.. Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsandre Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 drit kult...men meget enig med tidligere kommentarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Veldig bra modd, men jeg tror Mustangen kunne ha blitt finere hvis du kunne ha fjernet det to lysene i midten. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFord Skrevet Februar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2006 Veldig bra modd, men jeg tror Mustangen kunne ha blitt finere hvis du kunne ha fjernet det to lysene i midten. :) Synes den kler dem jeg da... men forskjellig smak... Siter -I'm so terrific I have my own toll-free number: 1-800-UNBELIEVABLE- *1998 Ford Scoprio 2.3 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Februar 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 Rå modd, men jeg syns breddingen rundt hjulet bak var litt blurry! Må si meg helt enig her. Synes også det er litt for mye forskjell på fronten og resten av bilen. Alt for lys. Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg