Gå til innhold

her er S600'n


MrControl

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by MrControl

det er min for faen!

 

ja, men dette er dårlig bilder, + at felgene er ugly på den.

Skal få meg nye

 

Du må da være en fyr med god råd, eller dårlig sans for humor, iallefall om vi tar utgangspunkt i profilen din:

 

Birthday April 4, 1984

Biltype (eks Audi) Bmw

Modell (eks S4) m3 evolution

Årsmodell (eks 1995) 1996

Motor (eks 1.6) 3.2

 

Både en S600 som du skryter av her, samt en ganske ny M3?

 

Sjekker vi i tillegg skattelistene (på bakgrunn av hjemmeside, samt profil) ser vi en fraværende inntekt og en beskjeden formue.

 

Fant ingen med heftig inntekt som kunne minne om foreldrene dine heller, så jeg er litt i tvil...

 

Rett meg om jeg tar feil.

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by magzmod

 

Du må da være en fyr med god råd, eller dårlig sans for humor, iallefall om vi tar utgangspunkt i profilen din:

 

Birthday April 4, 1984

Biltype (eks Audi) Bmw

Modell (eks S4) m3 evolution

Årsmodell (eks 1995) 1996

Motor (eks 1.6) 3.2

 

Både en S600 som du skryter av her, samt en ganske ny M3?

 

Sjekker vi i tillegg skattelistene (på bakgrunn av hjemmeside, samt profil) ser vi en fraværende inntekt og en beskjeden formue.

 

Fant ingen med heftig inntekt som kunne minne om foreldrene dine heller, så jeg er litt i tvil...

 

Rett meg om jeg tar feil.

 

Svært så personlig du skulle bli da? Hvis du prøver å sjekke han opp trur jeg dette er feil måte ;)

Det er sikkert ting du ikke vet. Og hvis du er så interesert går det jo ann å spørre istede for å grave opp info.

God gammel norsk misunnelse kaller man det kanskje?

 

Og denne 'skryte' tråden ble laget fordi noen spurte på IRC om å få se bilder av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon A: hehe.. sant nok ;)

 

Magzmod : Vel jeg er bare glad for jo færre som vet jeg har den, for da blir det mindre innbrudd;) , men ellers er det jo bare å komme på besøk, hadde tenkt og ta merca til gatebil på våler, men mistet lappen for ett par uker siden ;(

Jeg satte bildene inn pga ola|s2 ønsket det.

takk forresten for supporten Boxer og Håkon og resten av gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

Håkon A: hehe.. sant nok ;)

 

Magzmod : Vel jeg er bare glad for jo færre som vet jeg har den, for da blir det mindre innbrudd;) , men ellers er det jo bare å komme på besøk, hadde tenkt og ta merca til gatebil på våler, men mistet lappen for ett par uker siden ;(

Jeg satte bildene inn pga ola|s2 ønsket det.

takk forresten for supporten Boxer og Håkon og resten av gjengen.

 

Jeg kan komme til lyngdal og hente deg hvis jeg får kjøre bilen din ;)

 

Fet kjerre foresten :) Noen helkromma felger i 20+ size og pimpfaktoren er på plass :D :D :D

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrControl

vel jeg har tjent på den allerede, for fikk den for 500 under listeprisen av det den koster. og den er ikke kjørt mer enn 22 000.

 

Men hver sin smak. Mitsubishi sucks og er stygge.

 

Med den påstanden tror jeg jaggu du klarte å omvende meg. Du har ikke tjent på noe før det er solgt, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

 

Svært så personlig du skulle bli da? Hvis du prøver å sjekke han opp trur jeg dette er feil måte ;)

Det er sikkert ting du ikke vet. Og hvis du er så interesert går det jo ann å spørre istede for å grave opp info.

God gammel norsk misunnelse kaller man det kanskje?

 

Og denne 'skryte' tråden ble laget fordi noen spurte på IRC om å få se bilder av bilen.

 

Beklager til MrControl hvis det ble for mye og til dere som synes det var et dust innlegg. Du har nok rett: det er nok bare gammel norsk misunnelse. Sjelden jeg hører om 18-åringer som kjøper seg sånne biler, men om så er tilfelle, så beklager jeg min kvasse tone.

 

Og MrControl:

Men hver sin smak. Mitsubishi sucks og er stygge.

 

Jeg har tilfeldigvis en Mitsubishi av rimeligste (?) utgave, 8 år gammel. Det er ingen feit kjerre, men den er rimelig i drift, driftsikker, starter alltid på første draget, og passet min økonomi ganske bra på det tidspunktet da jeg kjøpte den.

 

Dessuten har jeg ikke mistet lappen på de to og et halvt årene jeg har hatt den, noe jeg antakelig hadde gjort med en V12 under huven.

 

Hva med den M3'n? Er den solgt, eller har du begge?

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår