Gå til innhold

Stylla Skylines only here


Gjest

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Laaars

Xspeed sin Blitz R34 er rå...

Noen så den sikkert i forrige nr. av Banzai

 

04r34gtr.jpg

04r34gtrfrtrt.jpg

04r34gtrfrontleft.jpg

 

Men Craig Leiberman's skyline er heller ikke så gæren.... (Den i 2 fast 2 furious)

352824_4_full.jpg

352824_6_full.jpg

Jeg må kansje si meg enig at veilside lager litt overdrevne kit men av alle overdrevne kitt så er de bra men jeg skal si at det ene kittet dems til R34 er det styggeste som er gjort.

 

til han som la ut den R34 en som ble hugget skal vite at det er en billig utgave fordi det var en GTS og ikke GT-R GTS har ikke så vass motor og har bare bakhjulsdrift.

 

 

 

 

Og til deg som starta denne topicen... Veilside lager IKKE fete bodykits til Skyline, ser jo ut som et romskip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Synes ikke original er penest. Må være riktig styling ikke noe Veilside combat eller noe andre ekle greier.

Litt Nismo Z-tune er ikke helt feil :)

Prospec Motorsport sine biler ++

122.jpg

116.jpg111.jpg

Eller en original 2002 Nür-Spec med 19" Volk:

80717c623f09-9.jpg

310bc705bd73-9.jpg

 

Jeg er helt enig med at veilside har overdrevne kit, men jeg bare la de ut.

Nismo stylinga er den råeste stylinga til skyline serlig på R-33 da mener jeg 400R også Nismo 270R er rå det er nismo utgaven av S14. 270 står for liter antallet så på den er det større stempler enn på RB26.

Tommy kaira har også fete kitt eller det er jo ikke kitt for de leveres sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Nismo 400R har navnet fordi den har 400hk

Og Nismo 270R fordi den har 270hk...

Nei det er det ikke 400 står for 400 hester men 270 står for 2,7 liter.

har skjekka det ut.

Motoren i 400R heter RB-XGT2 fordi det er en motor som er lagd ber for Nismo 400R. uten sperre har bilen 630 hester.

Jeg mener da uten plombene.

270R har 280 hester men kan lett få mere ved og bytte ut chippen.

Hvordan jeg vet dette er fordi jeg har lest okm det på internet fordi jeg skulle se hva 400R og 270R sto for.

Hva motoren i 270R heter vet jeg ikke men jeg kan gjøre et forsøk om og finne det ut.

GT2 står fordi at 400R er egentlig GT2 bilen av R33, men den ble ikke brukt fordi da var Skyline utestengt. hehehehehe. det er bil det.

270R er stygg fordi orginalt får du den bare med den første fronten til S14 men det går sikkert ann og bytte det ut. fordi i banzai så er det en SX med S15 silvia front drit fet bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Nei det er det ikke 400 står for 400 hester men 270 står for 2,7 liter.

har skjekka det ut.

Motoren i 400R heter RB-XGT2 fordi det er en motor som er lagd ber for Nismo 400R. uten sperre har bilen 630 hester.

Jeg mener da uten plombene.

270R har 280 hester men kan lett få mere ved og bytte ut chippen.

Hvordan jeg vet dette er fordi jeg har lest okm det på internet fordi jeg skulle se hva 400R og 270R sto for.

Hva motoren i 270R heter vet jeg ikke men jeg kan gjøre et forsøk om og finne det ut.

GT2 står fordi at 400R er egentlig GT2 bilen av R33, men den ble ikke brukt fordi da var Skyline utestengt. hehehehehe. det er bil det.

270R er stygg fordi orginalt får du den bare med den første fronten til S14 men det går sikkert ann og bytte det ut. fordi i banzai så er det en SX med S15 silvia front drit fet bil.

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Nei det er det ikke 400 står for 400 hester men 270 står for 2,7 liter.

har skjekka det ut.

Motoren i 400R heter RB-XGT2 fordi det er en motor som er lagd ber for Nismo 400R. uten sperre har bilen 630 hester.

Jeg mener da uten plombene.

270R har 280 hester men kan lett få mere ved og bytte ut chippen.

Hvordan jeg vet dette er fordi jeg har lest okm det på internet fordi jeg skulle se hva 400R og 270R sto for.

Hva motoren i 270R heter vet jeg ikke men jeg kan gjøre et forsøk om og finne det ut.

GT2 står fordi at 400R er egentlig GT2 bilen av R33, men den ble ikke brukt fordi da var Skyline utestengt. hehehehehe. det er bil det.

270R er stygg fordi orginalt får du den bare med den første fronten til S14 men det går sikkert ann og bytte det ut. fordi i banzai så er det en SX med S15 silvia front drit fet bil.

 

Rull inn a. Det er tydelig at du ikke vet noen ting om dette.

 

Nå skal du høre her....

Nismo 400R er en Skyline GT-R33 som har fått masse godis fra Nissan Motorsport og har fått RBX-GT2 motoren som er på 2.8l (2.771ccm) Du kan få lov til å lese om den på DENNE siden....

Som du ser der så har en Nismo 400R 400hk, derfor navnet 400R! Denne motoren er IKKE laget bare for 400R, den er derimot laget for Nissan's racing biler på LeMans og i JGTC.

Og det er ingen plomber i en slik motor, plomber har man på mopeder ;) Det er derimot andre ting som er gjort for at den ikke skal yte mer enn 400hk, akkurat som alle andre turbomotorer.

 

Over til Nismo 270R... Denne bilen har en 2liter 4sylindra SR20-DET motor som i alle andre 200SX S14. Den er derimot trimmet opp til 270hk Du kan lese litt om den HER...

 

Har ikke skole-frøkna di lært deg at du må gjøre leksene dine?

Hadde ikke tatt deg mer en 10minutter å finne ut at du hadde feil, bare ved å søke litt på internett.

 

Hvis det er mer du lurer på er det jo bare å spørre :D :D ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Nei det er det ikke 400 står for 400 hester men 270 står for 2,7 liter.

har skjekka det ut.

Motoren i 400R heter RB-XGT2 fordi det er en motor som er lagd ber for Nismo 400R. uten sperre har bilen 630 hester.

Jeg mener da uten plombene.

270R har 280 hester men kan lett få mere ved og bytte ut chippen.

 

Er det flere enn meg som ergrer seg over den komplette uvitenheten som forfølger denne karen?

Snakker om å drite seg ut gang på gang..

 

..og en ting til.. Kan noen endre den #&/(#& topicen til denne tråden? Finnes ikke noe som heter Stylla skylines..

*pirkepå*

 

Takk for oppmerksomheten

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

Nei det er det ikke 400 står for 400 hester men 270 står for 2,7 liter.

har skjekka det ut.

Motoren i 400R heter RB-XGT2 fordi det er en motor som er lagd ber for Nismo 400R. uten sperre har bilen 630 hester.

Jeg mener da uten plombene.

270R har 280 hester men kan lett få mere ved og bytte ut chippen.

Hvordan jeg vet dette er fordi jeg har lest okm det på internet fordi jeg skulle se hva 400R og 270R sto for.

Hva motoren i 270R heter vet jeg ikke men jeg kan gjøre et forsøk om og finne det ut.

GT2 står fordi at 400R er egentlig GT2 bilen av R33, men den ble ikke brukt fordi da var Skyline utestengt. hehehehehe. det er bil det.

270R er stygg fordi orginalt får du den bare med den første fronten til S14 men det går sikkert ann og bytte det ut. fordi i banzai så er det en SX med S15 silvia front drit fet bil.

 

 

Troru attu kunne fjærna plommene og stylla king caben min? Vil ha den til å se ut som en 400R. Virker nemlig som om du har peiling på disse tingene... flushit

Whoops, there goes another gearbox...

 

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by boXer

 

Rull inn a. Det er tydelig at du ikke vet noen ting om dette.

 

Nå skal du høre her....

Nismo 400R er en Skyline GT-R33 som har fått masse godis fra Nissan Motorsport og har fått RBX-GT2 motoren som er på 2.8l (2.771ccm) Du kan få lov til å lese om den på DENNE siden....

Som du ser der så har en Nismo 400R 400hk, derfor navnet 400R! Denne motoren er IKKE laget bare for 400R, den er derimot laget for Nissan's racing biler på LeMans og i JGTC.

Og det er ingen plomber i en slik motor, plomber har man på mopeder ;) Det er derimot andre ting som er gjort for at den ikke skal yte mer enn 400hk, akkurat som alle andre turbomotorer.

 

Over til Nismo 270R... Denne bilen har en 2liter 4sylindra SR20-DET motor som i alle andre 200SX S14. Den er derimot trimmet opp til 270hk Du kan lese litt om den HER...

 

Har ikke skole-frøkna di lært deg at du må gjøre leksene dine?

Hadde ikke tatt deg mer en 10minutter å finne ut at du hadde feil, bare ved å søke litt på internett.

 

Hvis det er mer du lurer på er det jo bare å spørre :D :D ;)

 

ok da så tok jeg feil men jeg så ivertfall at det sto på en side på internett en gang noen kan jo skrivbe ting som ikke stemmer og men jeg skreiv jo RB-XGT2 så det var jo nesten riktigt.

RBX-GT2

men greit da sto det feil på den siden.

sorry. for dem som har lest det som jeg har skrevet som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nismo Mafia

 

ok da så tok jeg feil men jeg så ivertfall at det sto på en side på internett en gang noen kan jo skrivbe ting som ikke stemmer og men jeg skreiv jo RB-XGT2 så det var jo nesten riktigt.

RBX-GT2

men greit da sto det feil på den siden.

sorry. for dem som har lest det som jeg har skrevet som ikke stemmer.

 

Det ser jaggu ut til at du har tatt feil eller jugd om alt du har skrevet, da er det kanskje på tide å trekke seg tilbake og lese og lære litt eller hur?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by eirikoo

 

Det ser jaggu ut til at du har tatt feil eller jugd om alt du har skrevet, da er det kanskje på tide å trekke seg tilbake og lese og lære litt eller hur?

 

Slenger meg på den jeg og. Utrolig hvor mye bullshit som kommer fra denne fyren...

Whoops, there goes another gearbox...

 

Nissan Sunny GTI-R

Nissan Primera 4WD

Nissan King Cab 4WD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår