scb Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hei! trenger ett nytt varmeapparat.... Det er vel først å fremst vifta mi som har gått sund... Pm meg om det er noen som har noe å selge! Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 Hei! trenger ett nytt varmeapparat....Det er vel først å fremst vifta mi som har gått sund... Pm meg om det er noen som har noe å selge! har varmeapparat stående i en delebil... men det må du nesten skru ut selv... Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaedva75 Skrevet Februar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2006 hei, har et varmeapp. stående i garasjen... bare si i fra hvis du vil ha.... :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scb Skrevet Februar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2006 juppz! driver bare å leter litt her hjemmeved først...:P om forståelig....hehe jeg lar høre fra meg:D takker Siter \\ xVolvo 240 Gl \\ xMazda 323 (jordebil:P) \\ Volvo 850 \\ Renault Kangoo(firmabil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg