dansken Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 olje filter jau sliter med og få dette av . tips ? har ødelagt 4 tenger og 3 skru jern . sitter fast . evnt linker til bra verktøy - har brukt olje tang men den knak jeg rette av ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 stikk ett skrujarn tvers igjennom og vri! :D Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hehe har prøvet knakk et stort skrujern rett av =( Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 hva faen! bytt motor:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfsyncro Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Du kan jo prøve og tre gjennom en skralleforlenger! den er jo tjukk og sterk! Siter 00`Audi A4 73`AMC Hornet Hatchback 91`Audi 100 2,3 Quattro 86`Golf 2 Syncro 88`Golf 2, 91`Golf 2 Pasadena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.Andreassen Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 ahhh... den der er alltid like koselig. Prøv en stor vannpumpetang helt oppe på filteret, er litt tykkere gods der så gir ikke etter, og med riktig tang får du jo supermann krefter... Siter -01 Audi RS4 -86 Urquattro 20V Turbo -92 S4/S6 Sedan -86 GT Coupe -86 Scirocco GTX 16v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 ok kan prøve med vannpumpetang men der er trangt Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 skru laus oljefilter holdaren og vips, betre plass:):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 tenkte oå det men ser ikke ut som eg kommer til 3 skruer ? er der ikke en paking oxo ? Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Å skru av braketten er sikkert den greieste løsningen,ja Forresten et veldig godt eksempel på hvorfor det er viktig å smøre pakninga med olje. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 smøre pakninga med olje gjore det . men til ingen nytte tipper jeg strammet den for hart.. uff Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 du skal jo ikke stramme oljefilteret til du får blodsmak i kjeften! :) men den der ser ufattelig lei ut! dårlig plass er det under der til å få skrudd og! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 har litt tid press på meg oxo =) bilen skal eu godkjennes mandag hehe , nesten raskere og bytte motor . Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Skal man ikke egentlig bare kunne skru til med håndkraft da? Det jeg har gjort hver gang jeg skulle bytte oljefilter. Like enkelt er det å få det av da også. Men lykke til! Tips 1. Forsøk å få feste så høyt som mulig på oljefilteret før du begynner å skru. Tips 2. Skru riktig vei Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 . men nå gjir eg opp har prøvet alle triks Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg