arne-peder flesvik Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Har et problem,bilen går kald under kjøring? Når bilen står stille på tomgang,blir tempen normal-Noen tips her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biff Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Bytt termostat Siter '85 BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Sjekk nivået på radiatoren din...min er slik den og. Fylte på nesten 1 l idag, se om det hjelper Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Fylte på 1.liter,var mye det... Men fortsatt går bilen kald,kansje jeg trenger mer væske.-kan jeg fylle tanken helt full? Er visst 2.forskellige termostater til min bil,må finne ut hvem som passer-ringe BMW i mrg... Kan heller ikke finne termostaten,er den gjemt godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Hvis det er noe annet,kan det vel kansje være at kjølevifta går for mye-sensorfeil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Termostaten sitter på blokka...liten dings.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2006 Da får jeg ta en nærmere titt i mrg. Håpe den er lett å bytte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-peder flesvik Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2006 I orden nå,byttet thermostat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg